
belki zamanı geriye saramayız ama anları doğru yaşayabiliriz, yaşayabilir miyiz?

belki zamanı geriye saramayız ama anları doğru yaşayabiliriz, yaşayabilir miyiz?
Aklımızdan yana olursak evet ama nefis ya da duygulara fazla kapılırsak ki bunlar insanı hep sınar o zaman zamanı bırak kendini yönetemiyor insan. Kendimizi yönetmeyi çözersek zamanı da yönetebiliriz..
desene yine kendimizle verdiğimiz bir savaş bu, zaman hikaye..
ben oynamıyorum 😭
Zamanı yönetmek kendi içinde mümkün. Sana verilen günlük süreyi nasıl değerlendirmek istediğin senin elinde sonuçta. Hiçbir şey yapmayıp akışına kapılmak bile senin tercihin olur
Zamanı yönetmek aslında süreyi değil, dikkatini nereye vereceğini seçmek demek ⏳✨
Geri saramıyorsun ama anı bilinçli yaşayabiliyorsun; telefonunu kenara koyman, bir işe gerçekten odaklanman, hislerinin farkında olman bile bunu sağlıyor.
Akışa tamamen kapılırsan hayat seni yönetir, küçük de olsa günlük seçimlerinle sen onu yönlendirebilirsin 💫
Cevap
0Cevap
Zamn bizden hızlı akmaya başladı, yetişmeye çalışıyoruz. Yönetmek zor iş.
z kuşağı çok hızlı öyle demeyin skdhakdj
eskiden sopa vardı sopa hey gidi 😂
bizim evde ondan yok olsaydı her gün tarifeli şaplak kalkardı:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?