18 yaşında KPSS sonrası hemen evlenmek mi mantıklı yoksa önce hayatı yaşamak mı?

Ben 18 yaşındayım ve yaşımdan çok daha fazla şey görüp olgunlaştım hayat çok çetrefilli ne olacağı hiç belli değil ve çok kısa ben bu kisa yaşamda hayatıma birini alacaksam onunla hevesim için değil ciddi düşündüğüm için mutlu bir yuva kurmak için evlenirim şimdi bunu isteyen kişi çok az çünkü kimseye güven olmuyor bu zamanda ancak ben bu yıl Kpss ye girip atanacagim Allah'ın izniyle ve mesleğimi elime aldıktan sonra gelen en iyi görücü ile evleneceğim belki görücü değil de farklı bir yerdede tanisabilirim orasını Allah bilir ancak hiç sevgili olup yıllarca uzatmanın anlamı yok ne kadar uzarsa ilişki o kadar bozuluyor en iyisi doğru kişiyi bulup en yakın zamanda evlenmek ve harama bulaşmadan helaliyle herşeyi doğru bir şekilde yaşamak sizce erken evlenmeli miyim ya da eğlenmeye mi bakmaliyim cogu kişi gibi

18 yaşında KPSS sonrası hemen evlenmek mi mantıklı yoksa önce hayatı yaşamak mı?
Cevapla