İş yerinden ayrılmak. İçin hangi bahane ya da sebepleri buluyorsunuz,?

Merhaba. Bundan 2 ay önce işi bırakmak istedim ama patronumun ısrarı ile işe devam ettim. Ve. 2026 Haziran ayında zaten işi tamamen meslek olarakta bırakmayı düşünüyordum.. Ama bugün patronum kalp krizi geçirdi ve vefat etti. Yarın cenazesine katılacaz şirket çalışanları olarak 3.5 yıldır çalıştığım bir şirket. Bu durumda işten ayrılmayı Haziran ayında değilde yıl başından hemen sonra yapsam sizce patron öldü işte. Kaçtı derler mi diye çekiniyorum?
İş yerinden ayrılmak. İçin hangi bahane ya da sebepleri buluyorsunuz,?
Cevapla