Üniversiteden 7. Senede mezun olacağım, akademisyen olma hayalimden vazgeçmeli miyim?

Tarih okuyorum. 2020 de girdim üniversiteye. Pandemi ve depremden etkilenmediğim halde derslere giremeyince ortalama dibi boyladı. Son 2 senedir uzaktan eğitime katılamadığım için kaldığım dersleri toparlamaya uğraşıyorum ancak durum hiç iyi değil. Akademisyen olmayı istemiştim, elimden geleni yapıyorum çok yoruldum. Seneye 7. Sene olacak. 16 ders kaldı. Umudumu yitirdim, aileme ne diyeceğim bilmiyorum
Üniversiteden 7. Senede mezun olacağım, akademisyen olma hayalimden vazgeçmeli miyim?
Cevapla