YKS’ye 176 gün kaldı, sözelciyim… Geç mi kaldım? Moral olarak çok kötüyüm?

Selamlar, herkese saygılar. YKS’ye 176 gün kaldı ve ben sözel öğrencisiyim. Açıkçası son günlerde ciddi şekilde moralim bozuk. Sürekli “acaba geç mi kaldım, yetişmez mi” diye düşünüyorum ve bu beni çok yoruyor. Sadece sözel derslere çalışmayı planlıyorum. Daha önce bu süreçten geçen ya da şu an sözel çalışanlar varsa, 176 gün sizce yeterli mi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkür ederim.
Güncellemeler
5 ay
YKS’ye 176 gün kaldı, sözelciyim… Geç mi kaldım? Moral olarak çok kötüyüm?
Güncellemeler
5 ay
YKS’ye 173gün kaldı, sözelciyim… Geç mi kaldım? Moral olarak çok kötüyüm?
YKS’ye 176 gün kaldı, sözelciyim… Geç mi kaldım? Moral olarak çok kötüyüm?
Cevapla