Çalıştığım yerden bıktım istifa edip tazminatımı almam lazım ama nasıl?

Mağazada çalışıyorum psikolojim bozuldu bıktım para zaten yetmiyor bi kılıfına uydurup istifa edip tazminatı nasıl alırım neler yapmam lazım lütfen akıl verin ya bu durumu yaşayan oldumu hiç mutlu değilim özgür değilim hapishane gibi ya 🥺
Çalıştığım yerden bıktım istifa edip tazminatımı almam lazım ama nasıl?
Cevapla