Ben utaniyorum artik lanet ediyorum meslegime. İğreniyorum ondan.
Para getireceğine elimdeki parayı bitirdi bu meslek.
Ben utaniyorum artik lanet ediyorum meslegime. İğreniyorum ondan.
Para getireceğine elimdeki parayı bitirdi bu meslek.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Referansın olmalı baska yolu yok daha cabuk yani böyle
İşsizlik günümüzün en temel problemlerinden birisi.
O kadar mı vahim 😱
Noldu ki bu kadar?
Utanmaz
Ben utaniyorum muhendis oldugum icin
Neden, ne old
3 yil issiz kaldim bunalima girdim. Masterim bitince sehir disinda ise girdim kucuk bir sirkette ama ssk yok maas yok yol yok yemek yok. Aday mujendissin deyip oyaladi gorevim belli degildi her isi yaptirdi. Herkesin onunde bana bagirdi rencide etti baska sirlettekiler bile duydu. Aç susuz calistirildim yemege cikarmadi tatlım karı. Herseyi cebimden odedim kovulunca bes parasiz kaldim.
Özel sektörde öyle yerler var maalesef.
Yabancı dilin var mı, hangi üni'den mezunsu
Mahkemeye verdim avulatim durusmaya gelmedi, sgk ya sikayet ettim hicbirsey cikmadi. Mudürüm eşyalarımi gasp etti. 5 aydir bes paeasiz kaldim intihara kalkistim
Özel sektorün allah belasini versin. Para vermiyormus ozel sektor sadece calismak var
Ustune bir de okumamis kesimden nasihat aliyorum