Sözel öğrencisiyim, YKS’ye 6 ay kaldı; sadece sözel çalışarak yetişir mi? Psikolojik olarak çok zorlanıyorum?

Sözel öğrencisiyim ve YKS’ye sadece 6 ay kaldı. Açıkçası zamanın çok az olduğunu düşündüğüm için ciddi bir endişe içindeyim ve bu durum psikolojimi çok kötü etkiledi. Sürekli “yetişmez, başaramayacağım” düşüncesi aklımdan çıkmıyor, günlerdir uyuyamıyorum ve yoğun stres altındayım. Depresyonda hissediyorum ve bu stres beni çok kötü noktalara sürüklüyor. Sadece sözel derslere odaklanarak çalışmayı planlıyorum ama 6 ayda gerçekten yetişir mi bilmiyorum. Bu durumda olup sonradan toparlayan, 6 ay gibi bir sürede sözelden başarılı olan ya da gerçekçi şekilde fikir verebilecek biri varsa lütfen yorum yapsın. Şu an gerçekten desteğe ve yardıma ihtiyacım var.
Sözel öğrencisiyim, YKS’ye 6 ay kaldı; sadece sözel çalışarak yetişir mi? Psikolojik olarak çok zorlanıyorum?
Cevapla