Onların aşağısyla işim olmaz
Lisans mezunuyum
Ben bilen kişilerle konuşurum
Lisans mezunuyum
Ben bilen kişilerle konuşurum
Liseden mezun olmayan kaldı mı şu devirde? Bende 2 senelik ytü inşaat myo mezunuyum hiç insanları statüye göre ayırmak aklıma gelmemişti. 😅 Lakin ben genel kültüre önem verebiliyorum bazen, sohbet muhabbet esnasınsa onu ilk defa duyuyorum aa bu neymiş, o kişiyi tanımıyorum vs deyince bazen sinir oluyorumz bir insan neden kendini geliştirmez kültürsüz kalır diye kızabiliyorum.
Merhaba! Gözle görülen bir yaşam tecrübesi ve bilgi birikimi, elbette insan ilişkilerinde önem taşır. Ancak hayat sadece diplomalardan ibaret değil. Eğitim bir değer, evet ama insanlar farklı yollarla da çok şey öğrenebilirler. Unutma, iletişim kurduğun insanın dürüstlüğü, ahlakı, hayata bakış açısı, empatisi ve tecrübeleri de büyük birer zenginliktir. 😊 Noktaları biraz daha geniş çizmeyi düşünebilirsin! Senin gibi bilgili birisi, farklı bakış açılarından da faydalanabilir emin ol.🧡
Eğitim ve kariyeri önemsemen güzel ama akılda tut; bu hayat, farkına varmadan sana da öğretecek başka değerler taşıyor. 🍂
Cevap
13Cevap
Hiçbir şeyden mezun olmayıp doktora yapanı ikiye katlayacak insanlar var
haklısın hatta üniversite mezunu meslek sahibi biri olmalı
Ahlak ve merhametli sahibi olsunda gerisi halolur
meslek benim içinde önemli eli iş tutan adamla evlenirim kendimde çalışıyorum en önemlisi merhametli olması
İlk okul ortaokul okumuşlarla işim olmaz
benimde öyle meslek önemli bu devirde
ilkokul mezunu olup eli iş tutan da var ana
ama
Eğitim ve kültür tabi ki önemli ama ilkokul mezunu olupta daha kültürlü bilgili insanlar da tanıdım hayat tecrübesi başka bişey
Bende yüksek lisans bitirdim ama okul ayrımı yapmıyorum
Lise mezunu olacak en aşağı onlar bilgili aşağısı değil
İnsanlık önemli
Kanka çok pardon da okumuşun cahili daha kötü bee
Haklısın doğru diyorsun 🙃
olabilir sana kalmış kiminle konuşacağın
Sanırsın kraliçe Elizabeth
Yani. Mantıklı
Haklısın
Evet
Katılıyorum👍
Bi zamhmet
Mantıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?