Mülakata girdiğim kişiden çok hoşlandım. Ne yapmalıyım?

Mülakatta görüştüğüm kişiden hoşlandım, resmen o gün bugündür aklımdan çıkmıyor. maalesef süreçte elendim. orada çalışmaya başlasaydım bir umudum olurdu :( ne yapsam bilemiyorum. Önerileriniz neler, hiç başınıza böyle bisey geldi mi?

Mülakata girdiğim kişiden çok hoşlandım. Ne yapmalıyım?
Cevapla