Ben fıkıh ilmi alıyorum. İmtihanda çoğu kişi zayıf not aldı diye hocamız okutmak istemiyo. Yaptığı doğru mu?

Ben fıkıh ilmi alıyorum. İmtihanda çoğu kişi zayıf not aldı diye hocamız okutmak istemiyo. Yaptığı doğru mu?
Cevapla