Merhaba ben bir iş buldum salı günü iş başıymış ama şu an başka yerde çalışıyorum hemen çıkışımı verebilir miyim?

İnsan kaynaklarıyla telefonda konuştum ama şu an çalıştığımı söylemedim şimdi bir daha arayıp söylersem ayıp olur mu

Merhaba ben bir iş buldum salı günü iş başıymış ama şu an başka yerde çalışıyorum hemen çıkışımı verebilir miyim?
Cevapla