Part time çalıştığım yerdeki patronum neden böyle yapıyor?

Dün başladım. İyi bir müdür hani yaslarimiz denk. Sevimli biri halden anlayan değer veren çalışanına. İşte part time çalıiyorum ben. Her iş cikisimda bana bugünkü yaptıkların için sağ ol diyor.. el sıkışıyoruz felan.. normal mi sanki daha gelmicekmisim gibi de ise 😂😂
Part time çalıştığım yerdeki patronum neden böyle yapıyor?
Cevapla