AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
111Cevap
Öyle memur olsun şu olsun bu olsun diyen insanlar hep menfaatini düşünür
Çünkü kadın zaten çalıştığın da eve ilgi gösteremiyor ev hayatında yetersiz ama memur olursa izni var. Rahatlıkla yemek temizlik kadınlık çocuk doğurabilir yapabilir bunları ve maaşı daha olur. Böylece evlilik sadece erkeklere yarar.
İşi olmayan biriyle evlendim de ne oldu çocuguna mama alamadıgı günlerin sayısını unuttum. Keşke en azından bizi kimseye muhtaç etmeseydii 🙂
Memurla evlenmek istemem. Polis, öğretmen, doktor, asker vb kamu memur bana göre değil. 😅 Sanatçı, kültürel işler yapan biri gerek bana.
Garanti meslek ondan jsdjdj günümüz korkusu. Genelde böyle insanlar güvensiz olur, halbuki memurluk cok basit bir yaşam standardı.
E ticaret mı
Nedir o
Memur maaşlarından haberin var mı senin paranın köpeği olmuş insanlar
Aslında memurla evlenmek istemek yerine mimarla evlenmeyi de isteyebilirler ama Türkiye'deki insanların vizyonu ve düşünce dünyası o kadar küçük ki memur olana İlah gözüyle bakılıyor 😂 Akıllı ve mantıklı olan insan evleneceği insanı memuriyetine göre değil genlerine ve yeteneklerine göre seçer. Mesela mimar ya da bir mühendisle evlenmek demek o deli gibi matematik zekasıyla genlerini birleştirmek demek deeeee kafasını çalıştıran insan olmadığı için öğretmen olsun öğretmen memur olsun memur diye ortalıkta dolaşıyorlar 😂😂 İki lafı üst üste koyamayan matematik öğretmeni olup 25 ile 25'i çarparken hata yapan öğretmen gördü bu gözler Çünkü kpss zekayı değil çabayı ölçüyor çaba gösteren kazanıyor
Maaşı garanti olsun diye ticarette batma ihtimalin var
Aslında gariban istiyor yani. Memur demek gariban demektir
Fakir olduklari ve tek başına evi geçindiremedikleri içindir
Saçma özel sektördekiler zengin olur asıl kendi işi olur özel sektördekinin memur yalaka olur
Fotoğraf da da dediği gibi sabit maaş eşittir huzur 🤣
Ne yani memur değilim diye benimle evlenmek istemeyeceklermi memur maaşının 4-5 katı fazla para kazanıyorum
Hayatı garantiye almak için maddi konularda özellikle. Onun dışında bir esprisi yok evleneceğim kişi memur değil olması da önemli değil kazanıyor sonuçta. Ama umarım istiyorsa olur çünkü daha rahat eder
İnsanlar evlenirken para olarak bakıyor birbirlerine çünkü oysaki dünyada her şey 1 saniyede değişebilir , memur diye evlenirsin işini kaybedebilir
Haklılar hemde sonuna kadar haklılar Baba parasıyla geçinen gençliğini Sürekli sevgili değiştirerek geçiren bir insanı kim ne yapsın ❓
Ooo evde kaldık o zaman
Ne iş yapıyorsunuz
Elektrık aydınlatma
Yer perpada mı
Hayır şile
Genelde elektrik aydınlatma deyince akıma hep perpa geliyor.
Mal alıyorsun oradan
İllaki memur değil de düzenli bir iş ve yeterli bir maaş olsa yeter ya
Hımm
Kriterin bu olmaması lazım bazen kıt kanaat geçinen insanların çok parası olanlara göre daha mutlu olduklarına şahit oluruz önemli olan insan olmak tabi Allah korkusunu da unutmayalım...
Aaa ben memurum beni isteyen yok kim istiyormuş ki ben burdayım 😄
Bugün sanayide meslek saipi olan memürün aldı maaşın iki katını alıyor
Devlette çalışanların çoğunun geldiği noktaya torpille geldiğini düşünürsek kpss puanıyla bile yerleşseler sözlü sınavda falan illa torpil gerekiyor. Torpil demek kul hakkı demek kul hakkıyla evini geçindirmekten ve evine haram lokma sokmaktansa özelde çalışmak daha mantıklı. O haram lokma evladından çıkarsa ne yapacak bunu düşünmüyorlar
Hata. Madem bir şart olacaksa geliri yüksek bir şart edilsin bari
Mesela
Kaldı ki ben üniversite mezunuyum özelde çalışıyorum bir öğretmenin üç katı fazla kazanıyorum.
ben ıstemıyorum memur falan. gel evlenek senle
Herkes rahat yaşamak istiyor eskiden anlamsız geliyordu şimdi hak veriyorum
Gelirden dolayı jdjfk
Senin maaş kaçki
Hayatım benim maaşla ne alakası var 🤦🏼♀️memurun sabit maaşı olduğu için isterler.
para bol diye istiyorlar
Sen ne kadar alıyorsun
Her kadin konforlu bir hayat ister
İnsan olmadıktan sonra memur olsalar ne olur
Helal kız sana
Sanıyolae öyle garanti olacak diye
Saatleri belli, maaşı belli. Risksiz, garantili, temiz iş
Tamda Bende bunu yazaçaktım
Kolunda altin bilezigi var diye hdhhdf
Abla konudan bağımsız kapal resmi harikaaa 😂
Yaşım 2026 da 22 olcak ondan abla diyom
@ayarsıZımya oyh yerim
Ss aldım kestim Instagram atcam 😂
Maaştan dolayı ama herkes öyle düşünmüyor kanki ben kalbimin sesini dinlerim her zaman
Sabit bir işi ve maaşı olsun istiyorlar demek ki
Memur değil de işi gücü olan aranıyor
Isı garanti olsun diyedir
Sinirlendirmeyin adamı ya 😛😛😛
İnsanlar evliliği daha huzurlu geçirmek istiyor
Ben girişimci eş istiyorum.
Düzenli gelir, memur değil
Bol bol gratise gitmek için
Kendini guvence altina almak icin fjwjfjh
Yani düzenli hayatı ve maaşı olduğu ic in diyelim
Memur takıntılı değiliz çok şükür.
ben beğeneceğim birisini istiyorum
O herkesin içinde olmamak ne kadar güzel.
Hayatını garanti altına almak için 😂
Çünkü geçim zor be kanka aç kalmamak için
Memur olması şart değil uyum olsun yetet
Çünkü garantili
Çünkü gelişmemiş bir toplumda yaşıyoruz.
Maaşı iyi garanti meslek diye galibaa
Öyle bir istek duymadım. hic
Erkeklerin sorunuydu bu eskiden 😅
Ben bunu düşünmediğim için çok pişmanım
Neden ki
Bunu erkekler mi talep ediyor.
İşi yoksa gerek yok dlye
Yarın yemeye et, ekmek bulamayacağınız
Güvenlik görevlisimi iateyelim
Babanın kaç tane şirketi var?
@jojo27 hiç yok
Vallahi sevdiği işi yap bir uğraş olsun
Yooo ben muavinim mesela