Özelde çalışan insanlara karşı ön yargınız var mı?

Benim var acaba adli sicili kabarık o yüzden mi devlette değil diye düşünüyorum veya aşırı muhalefet olduğu için iktidar düşmanı olduğu için mi özelde çalışıyor falan filan vb ön yargılarım olmuyor değil yani.

Güncellemeler
6 ay
Ne ağladınız aq adli sicili olan devlete giremez çünkü özelde çalışan birinin tabi ki sicilinin sorunlu olduğu bir ihtimaldir varsa
Güncellemeler
6 ay
Kudurtucu bir soru sorduğum için kendimle gurur duydum iyi akşamlar iyi günler
Özelde çalışan insanlara karşı ön yargınız var mı?
Cevapla