2 yıllık bölümlerden hangisini tercih etmeliyim arkadaşlar?

Hedefim yok. Ataması ve 4 yıllığa geçişi kolay olan bir bölüm istiyorum. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim
2 yıllık bölümlerden hangisini tercih etmeliyim arkadaşlar?
Cevapla