Arkadaşlar 28 yaşında asosyalim, bari kpss çalışıp şehir dışına atanayim belki sosyallesirim siz olsaydınız napardınız?

şu an 24 bin TL alıyorum
Ailemle yaşıyorum
28 yasındayım
Ama hayattan zevk almıyorum

Hiç yoktan ders kasıp yeni bir düzen mi kurayım kız olarak şehir dışı zor olur mu
Ben artık çok boguluyorum
Arkadaşlar 28 yaşında asosyalim, bari kpss çalışıp şehir dışına atanayim belki sosyallesirim siz olsaydınız napardınız?
Cevapla