Arkadaşlar iş hazır görüştüm çıkayımmı bu sebeble siz olsaydınız?

Hiç istemiyorum aslında çıkmak hiç çok seviyorum işimi Ben halkla ilişkiler olarak bir sitenin yönetiminde çalışıyorum yan tarafımda muhabeci biri var epey yaşlı ve bu yüzden hiç karşılık vermedim üslubu çok kötü çay aldım kendime onada verdim ben bu çayı içmem poşet çay içmem bilmiyormusun sen diye azarladı normalde sevdiği çaydan yapıyordum o gün o kalmamıstı arkadaşlar çok sinirleniyorum müdürde erkek arkadaşım beni aldı diye birkere tavırlı çünkü başta bana sarkıntılık yapmıstı kibarca red etmistim biliyordu erkek arkadaşımı buna rağmen çok kötüydü sizce çıkayımmı işten?

Arkadaşlar iş hazır görüştüm çıkayımmı bu sebeble siz olsaydınız?
Cevapla