26-27 yaşında bir adam bu saatten sonra kendini geliştirir mi?

İşsiz neredeyse, seviyorum onu ama sevmesş bile yorucu. Kişiliği zor yani, bağırıyor, sinirli, egosu incinir diye istediğim gibi sevemiyorum bile. Kısa kendisi minnoşum falanemek istiyorum ama sanırım özgüvensiz bu durumdan o tarz kelimeler kullanmıyorum o yüzden. Ondan çok daha donanımlıyım bi de, yaş farkı da var sohbet edemiyorum ilgili olduğum konularla alakalı. Off keşke benim imkanlarıma o da büyürken sahip olabilseydi de daha düzgün bir bölüm okuyup bölümüyle alakalı bir şey yapabilseydi. Hani para kazansın falan istediğimden değil, hayattan keyif alsın istiyorum bir amacı olsun istiyorum ben bakarım gerekirse de şu an okuduğum için benim de imkanım yok, yaş farkımız var. Hadi aslında hem çalışıp hem okuyabilecrği bir iş yaptığı ben de yapabildiğim kadar destek olurdum ama yapmak ister mi ki? Böyle boş boş yaşarsa. İyice narsizşme doğru gidiyor
26-27 yaşında bir adam bu saatten sonra kendini geliştirir mi?
Cevapla