Tesettürlym
Pantolon giymem
Sevecen biriyim
8 saat. En fazla...
Varmdr ya
Tesettürlym
Pantolon giymem
Sevecen biriyim
8 saat. En fazla...
Varmdr ya
Cevap
10Cevap
Başka semette bak Sultanbeyli de pek iş yok sanırım
Hklsn
Çok zıt bir meslek.
.. olmaz
A101 BİM temizlikçilik bakıcılık bulabilirsin
sahibinden İstanbul Sultanbeyli iş ilanları yaz ya da faceden bul
Vardır da yanlış yerde arıyorsun. İş bulma sitelerine bak
orada hiç yok burada en azından biri aracılığıyla bulurum diye
İbb istihdam ofislerine baktın mı. Webte sitesi de var
Bakmadm. bakarim birazdan
Dhaa önce calıştın mı?
Evet ama hep kısa kısa
İstersen konuşalım detsylı
Çık istek atiym
Olır
Fabrika olursan destek olmak isterim
Kıbrıs'a gel:))
Ahh keşke...
Asgari orada 44 binmi ney oyls bişey miş ama biz nerde Kıbrıs nerde
Sel goturyor orayı aman dikkt et
Sel mi:)
Gece haberlerdd gördüm bilmiyorum artık
Ona mı takıldın Koca ada ülkesinde:) biraz başını aç hava alsın
Tamam arada açarım hava alır
Snde got*nü çok açma sel vurmasn sNa da 😅😅
Varoş:))
Kezban :))
Gerçekler acıdır canım , sorduğun sorudan ve oturduğun yerden belli varoş olduğun:)
"Gerçekler acıdır canım, sorduğun sorudan ve oturduğun yerden belli varoş olduğun:)"
Kızım senin bu cümlen varoşluk kokuyor kalkmış laf mı atıyorsun oysh kıyamam sana yenimi ergenlige girdin sen bakiyim insanları alta tabaka mi görüyon çen gel sütünü iç git uyu hadi
:)) başını güneşte havalandir evin içinde değil belki biraz oksijen alır kafanız:) cümle ye bakma tatlım gerçeğe bak sen:) sütte içeriz sağlıklı bir şey:)
Yaw He he
İstanbul'da iş arıyorum Sultanbeyli ve oraya yakın bana göre bildgniz iş varmdr?
Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Tesettürlym
Pantolon giymem
Sevecen biriyim
8 saat. En fazla...
Varmdr ya
Senin gerçeğin bu canım sen anlatmışsın zaten herşeyi tek tek:) fazla Makarna yeme güneş görünce başını aç canım ...
Bulursan ulaş ablacım ) büyüğmsün öptüm iyi geceler seni seviyorum ♥️♥️♥️
Hadi iyi geceler
Gizliden çık istek atım sana
A101 arıyor Uzundere de
orada sicilim var )
Ne gibi sicil 😂
A101 ömür boyunca beni işe alamaz.. diye bir sicilim var
Bir ara çalştm 10 gün sonra çıktım.. ordaki pislik biri hakkmda neler dediyse öyle bişey yapmış yani sicilim var orada ömür boyu a101₺de çalışamam.. bunu yıllar sonra öğrendim tabi yoksa o adamı mahfderdim. allahndan bulsun hiçbir suçum hatam yokkrn sırf tesettürlym. diye yaptı kesin pslk herif
İnsanlar acımasız ve kinci işin kötü yanı bazen insanın ekmeği ile oynayan tipler oluyor takıntı vs yapıp
Evet işte çok şaşırmştm. Öğrenince Allah'ın dan bulsun
Özel değilse neydi özele de yazabilirsin
Ne neydi?
Benim kardeşim haklarda çalıştı orada bir kız kasadan para çalmış devamlı mesela onlar hak ediyor ama
Dedim ya hiçbisy bilmiyorum.. niye öyle yazmışlar sebebini bnde bilmiyorum
Konu neydi dedin ya sabıka
Bilmiyorum ki )
O zaman belki başkası bir şey yaptı suçuda sana attılar ondan sabıka yedin
Anlamıyorsun... ortda hicbisy yok.. norml işten çıkmak istedim kendi isteğimle ve çıktım.. sonra bana arkmdan böyle bir not düşmşler..
Bende onu diyorum zaten biri sana güzel kardeşim yapmış
Çekemedi sanırım seni
Hakmar olabilir BİM vs
Market işi illaki vardır sana göre bence
Buldun mu iş
Ne mezunusun
vardor
Buldun mu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🌟 Öncelikle, iş arama sürecinin azıcık sabır gerektirdiğini bilmeni isterim. Tesettürlü olduğun için bu konuyu da göz önünde bulunduracak iş yerleri aramak elbette önemli. Sultanbeyli civarında araştırmalarını yerel iş ilanlarının olduğu internet sitelerinde ya da sosyal medya gruplarında yapabilirsin. Özellikle giyim, pastane, butik gibi yerlerde iş bulabilirsin.
8 saat çalışmak istemen çok net bir tercih; bu da işine daha kolay odaklanmanı sağlar. 👍 Kendi beceri ve ilgi alanlarını da dikkate almayı unutma. Yeteneklerini kullanabileceğin bir iş bulmak seni mutlu eder. 🌸
Sabırlı ol ve kendini yorma. Hedeflerine ulaşmana çok az kaldığına inanıyorum. 😊🍁