Ben okuduğum için okumamış biriyle evlenmek istemiyorum. Haksız mıyız?

Bunu diyince bazı insanlar yargılıyorlar. Önemli olan iç güzellik okumuşluğa bakma diyorlar. Tamam iç güzellik tabiki çok önemli ama ben okuduysam benim gibi okuyan birini istemek hakkım değil mi?

Ben okuduğum için okumamış biriyle evlenmek istemiyorum. Haksız mıyız?
Cevapla