Çok aşırı özgüvenli değilseniz hukuk okumayın?

Hukuk özguvensiz sosyal anksiyete ki insanlar için kâbus gibi bir bölümdür. Mesleği icra etmek zaten böyleleri için çok çok zor. Hukuk fakültesinde sürekli sınav sunum staj yaptırıyorlar. Sık sık rezil olacağınız çok fazla insanla muhattap olacağınız zamanlar oluyor fazlasıyla. Staj kısmıda çok nadir iyi bir avukata denk gelirseniz kolay ve rahat geçiyor. Egolu kendini beğenmiş avukata denk gelirseniz ki bu çok yüksek ihtimal sizi orada aşağilayacak getir götürlerini yaptiracaktir. Asıl olay meslekte başlıyor. Neslektaşlarınız tarafından mobbing e uğrayacaksiniz fazlasıyla. Mahkemede mükemmel savunma yapmak zorundasınız herkes sizin ağzinizdan çıkacak cümleye bakar. Hakim savcılar tarafandın yeri gelecek aşağılanacaksiniz yeri gelecek üstünüze oyunlar oynanacak yeri gelecek dinlenmeyeceksiniz bile. Hukuk mesleği herkesin icra edebileceği bir iş değil psikolojik açidan. Siz ne düşünüyorsunuz
Çok aşırı özgüvenli değilseniz hukuk okumayın?
Cevapla