Şirket içi geri bildirim sorunu nasıl çözülür?

Çalıştığım şirkette hem patron hem çalışanlarda ciddi bir geri bildirim sorunu var ve ben bununla nasıl baş edilir bilmiyorum. Misal proje sorumlum 'bunu bu şekilde yap' diyor yapıyorum ve neden böyle yaptın diyor mesajını kendisine atıyorum ve cevap yok tabii ki ya da ben bir hata yapıyorum bu bana söylenmiyor haliyle hata olduğunu bilmeyip birkaç kez yaptığımda 'sorun yaşamaktan uzun zamandır bıktım.' bu şekilde mesajlar atılıyor. Uzun zamandır bıkmak yerine ilk fark ettiğinde söylemek zor olmamalı bence. Ya da ofiste sürekli canımlı cicimli olup benden arka tarafta bıkıyor olman da normal değil. Özel sektörde hayatta kalmak için film, ipucu, taktik, kitap vs var mı yaa

Şirket içi geri bildirim sorunu nasıl çözülür?
Cevapla