Kızların Sosyal Statüye Önem Vermesi Bana Saçma Geliyor?

Lisedeyken sayısal sınıfındaydım sonra eşit ağırlık sınıfına geçtim. Üniversitede de iktisat, uluslararası ilişkiler ve tarüh bölümlerine girdim, bunların 2 tanesini bitirdim. Üniversite sayısal bir bölümü okuyan veya da bu sayısal bölümden mezun olan bi kıza, tarih bölümü mezunuyum deyince benden soğuyorlar bunu fark ettim. Hatta sayısalcı bir kız tarih bölümü mezunuyum deyince şaşırıp bana gülmüştü. Anladığım kadarıyla sayısalcı kızlar sözül bölüm mezunu erkekleri ezik veya sosyal statüsü düşük birisi olarak görüyorlar sanırım. Halbuki lisede bir ara sayısal bölüm okuduğum için sayısal konulara da biraz ilgim var. Mesela uzay bilimiyle ilgili olan veya diğer sayısal ve bilimsel konularla ilgili olan bilgileri öğrenmeyi seviyorum. Bu konularla ilgili belgeseller izliyorum. Lisedeyken sayısal bölümündeyken bir ara Galileo Galilei ile ilgili bir tane kitap okuyup bitirmişliğim var.

Yani sonuç olarak tarih bölümü mezunu olmama rağmen çeşitli bilimsel ve sayısal konular ilgimi çekiyor ve bu konular hakkında biraz bilgim var. Ve sayısalcı kızların sözelci erkekleri ezik olarak görmesi midemi bulandırıyor, esas sözelcileri ezik olarak gören sayısalcıların kendisi eziktir. Sayısalcı kızlar niye böyleler? Yani kızların bi kısmında neden böyle saçma bi sosyal statü kavramı var.

Kızların Sosyal Statüye Önem Vermesi Bana Saçma Geliyor?
Cevapla