İş yerinde yaşadığım karşısında ne demeliyim gerçekten?

Sorumlu hemşireyim, dün serviste temizlik personeli abla ile çok ufak bir sıkıntı yaşadım. Diğer personel "konuşuyum istersen ben" dedi, ben de olur dedim. Kötü niyetle yapmadım ama bundan laf çıkarmışlar, erkek olana sizin aranız iyi herhalde demişler beni kastederek. İş ortamında böyle şeylerden nefret ediyorum. Ben evli çocuklu biriyim. Kim bilir kafalarında neler kurup dedikodu yaptılar. Siz olsanız ne derdiniz bu durumda? Aşırı sinir oldum ya.
İş yerinde yaşadığım karşısında ne demeliyim gerçekten?
Cevapla