Okula başlama yaşı 6'ya düşürülüyor. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?

Okula başlama yaşı 6'ya düşürülüyor. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Okula başlama yaşı 6ya düşürülüyor. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Güncellemeler
6 ay
Önceden çocuklar 7-8 yaşında olgunluğa geçince kabul edilirlerdi okullara. Şimdi bu esnek durum ortadan kaldırılıp direkt olarak, çocukların eşit olması için 6 yaşına çekilecekmiş bu yaş...
Okula başlama yaşı 6'ya düşürülüyor. Ne düşünüyorsunuz bu konuda?
Cevapla