o doktor, bende işsizim ve de lise mezunuyum, açılmak istiyorum, sürekli bakışıyoruz ama çekiniyorum bu yüzden de 🤓
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
6 ayKız bakar ama erkek bakmaz. Eğitim takıntısı kadınlarda var; erkek sorun etmez ama annesi sorun eder. Annesinin baskısı yüzünden erkek de sorun eder, o yüzden olmaz.
Türkçenin yazıldığı gibi telaffuz edilmediğinin öğretilmediği bir eğitim sisteminde okumanın benim nazarımda bir değeri yok. Bu halk eğitim aldı ama annenin gen verdiğini; sarı saç, renkli göz gibi çekinik genlere tek taraftan değil iki taraftan da alınarak sahip olunacağını öğrenemedi. (Örneğin baba mavi gözlü, anne kahverengi gözlüyse ve annede mavi göz geni yoksa çocuk kahverengi gözlü olur.) Mesela Rus kad*nı Türk erk*ği evliliğinden doğan çocuk sarışın mavi gözlüyse annesinin genleriyle değil; hem annesinin hem babasının genleriyle öyle olur. Çünkü sarı saç ve mavi göz çekinik gendir; bu yüzden iki taraftan da alındığı zaman sarışın mavi gözlü olunur.
Göçmenlerin Türk asıllı olduğunu, Selanik'in Ankara’da olmadığını ve daha birçok şeyi de öğrenemediler. Coğrafya dersi görüp de Arnavutları ve Lazları Türk zanneden, Osmanlı’yı çok mükemmel zannedenlerle dolu artık. Okumak için okuyorlar. Biyoloji, fen dersi görüp de hâlâ cahil anne babasının uydurma ve köylü biyoloji bilgisini esas alan, okulda öğrendiklerini idrak edemeyen insanların eğitimine ben değer vermem.
Bu ülkede okuyup da kaliteli insan olan mı var? Sanki ülkenin eğitim sistemi çok iyiymiş gibi, insanlar okulda öğrendikleri bilgileri kabul ediyormuş gibi eğitime çok önem vermek doğru değil. Öğretmenler derste yemek yiyor, öğrenciler aşağılanıyor, sadece matematiğe önem veriliyor.
Bu düzende mi iyi eğitim verilir? Güldürmeyin beni.
40 Yorumla
En İyi Cevaplar
6 ayYa şimdi şöyle bak herkes üniveriste okuyacak diye bir şey yok ama bana göre kadınında erkeğinde mesleği olmak zorunda kardeşim. Senin lise mezunu olman işsiz olucağın anlamına gelmiyor mesela. Git kendini geliştir başka şeylerde illa üniveriste okuyup elinde diploma alacasın diye bişi yok. Ha illa diplomam olsun diyorsanda tıbbi sekreterlik oku (sırf ben bunu diyorum diye değil sen istiyorsan bu sadece bir örnek). Mesela bak ben lisans öğrencisiyim yüksek lisans düşünüyorum ilerde gələceğim olsun diye. Sende böyle düşün ve bilmiyorum doktorlar sanırım egolu olıyor diyorlar ama bence karakter meselesi. Sana tavsiyem git çalış ama düzgün bi işe gir düzenli bi işin olsun o lavuk olmasa dahi belki kaderinde daha da iyi birisi vardır
00 Yorumla
yani şimdi kadının aslında böyle konularda erkekten biraz geride olması bazen hoş bile olabiliyor. ama arada uçurumlar olunca olmuyor. diyelim misal sen lise mezunusundur ama kendini geliştirmeye açıksındır genel kültür yapmışsındır ya da hobilerin vardır, oturup konuşacak şeylerin vardır bunlar bence mesafeleri ortadan kaldırabilir aranızda.
bir de tabii bi insanin kafasında birlikte olmak istediği bir insan figürü oturmuşsa ne istediğini biliyorsa sen ona uymuyorsan o noktadan sonra bir şeyleri oldurmaya uğraşmayı manasız buluyorum.
00 Yorumla
Ben sorun etmem benim sülalede sorun etmez hatta okuması bile önemli değil çünkü ben en dipten geldim herkesin hayat zorlukları aynı olmuyor küçükken okumak yerine para kazanmam gerekiyordu o yüzden geç bitirdim 32 yaşında üni hazırlıkları yapıyorum. Erkek adam okumak zorunda bu statü bakımından ileriye yatırım demektir. İlerisi iyi olan maddi durumunu iyi hale getiren güçlü bir erkek birey ailesine rahat bir yaşam sürdürür ve eşine ve çocuklarına güzel imkanlar sağlar kızların zorunluluğu yoktur tabi bu görüş tamamen benim ve benim aile kültürüm ile alakalıdır bu görüşümde kızları aşağılamıyorum sadece güç ve statü için kendini zorlamasına gerek yok onun yerine kendi isterse iyi bir matematik profesörü, kimyager, doktor vb... olabilir demek istedim ama buna gerek yok çünkü bizim sülalede hiç bir kadın zorunlu şekilde mecbur kalmadıkça çalışmaz ve Allah o duruma da düşürmesin inş. Eşleri hep güçlüdür zamanında maddi ve statü sahibi olmuştur ve onlara iyi bir hayat sunarlar. Ben büyüklerimden böyle gördüm böyle eğitildim bana göre doğru budur. Sağlıcakla... Bu arada ben hala fakirim o ayrı mesele : )
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
6 ay
Merhaba genç arkadaşım! 😊 Bu tür konular her zaman biraz heyecan verici ve karmaşık hissettirebilir, biliyorum. Ama sana net bir şey söylemek isterim: Eğitim seviyesi ya da mesleki durumlar, hislerin ve insan olarak değerinin önüne geçmemeli. Kişiler birbirlerine olan hisleriyle bağlanırlar. Sen kendi içinde ona olan duygularından eminsen ve bu hislerin samimi olduğuna inanıyorsan, içtenlikle yaklaşmalısın.
Unutma ki insanlar yürekleriyle birbirlerine değer verir, diplomalarla değil! 🌸 Lakin, çekingenliğin yerine kendine olan güvenini koymayı dene. Bu arada, bu güzel sonbahar ayları yenilenmek ve cesur adımlar atmak için harika bir zaman. Açılmayı düşünüyorsan bir şekilde ilk adımı atarak bu gerginliği azaltmayı deneyebilirsin. Belki ufak bir sohbet başlatıp onu biraz daha yakından tanımaya çalışabilirsin. Senin için her şeyin yolunda gitmesini dilerim! 🍁00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
66
Cevap
63Cevap
Gizli Üye(30-35)6 ay😄😄 Erkekler sizin gibi eğitim durumunuza, mesleğinize bakmazlar. Güzel ol. Fiziğin güzel olsun. Birazda beynini kullan. Tamam erkek için. Ama siz kızlar. Mezuniyete, mesleğe eğitim durumuna önem verdiğiniz için erkekleri de kendiniz gibi sanıyorsunuz.
Sorunun cevabı. Eğer erkek lise mezunu kız doktor olsaydi. Erkeğin şansı yoktu. Ama erkek üstün olduğu için. Kadının şansı var. Çünkü herzaman erkek üstün olmali. Allahtan sonra erkek geliyor. Çünkü peygamber erkekti 😄😊😅 üstünlüğümüzu kabul edin artık. Erkek üstündür kadinla eşit değil. Konu nerden nereye geldi. Sıyırdım galiba 😅😂
10 YorumlaEğitim düzeyinden öte kendini geliştirmiş olman önemli
Ben doktor çevrede olduğum için biliyorum ve doktor erkekler ciddi düşündüğü kişinin statüsüne bakıyor bakmayan da vardır ama nadir
Lise mezunuyum diye geri çekilmek yerine kendini geliştir yks ye gir istediğin bölümü oku
Erkekler kaçmıyor bir yere sana hemcinsin olarak söylüyorum bir kadının her zaman önceliği kendi olmalı
Evlenseniz seni değersiz görecek üzecek ama senin kararın
20 Yorumla
6 ayYahu herkes dengiyle evlensin yaa çocuk bi doğuyor baba bambaşka karakter anne bamba başka karakter çocuk neye uğradığını şaşırıyor ahdjdjdj gerçi köyde büyümemiş ve birazcık da vizyonlu biriysen muhtemelen cahil değilsindir ama o doktor ağır hasarlıdır soylim sana
06 Yorumla- 6 ay
Kıskançlık? Hahahahahahahaha üzgünüm ama kariyer benim kıskanacağım bir detay değil gencim güzelim isteyenlerde var her meslekten ama bunlara düşecek bir kız değilim ben evlilik gibi önemli bir şeyde böyle şeylere bakmam.
- 6 ay
Ki zaten yaşım bunun için çok genç 🤣🤙🏻
- 6 ay
6 ayHiçbir erkek kadının eğitim durumunu veya maddi durumunu umursamaz. Evrimsel olarak erkekler sağlayıcı konumundadır, sağlanan değil. Sadece kadınlar partnerinin eğitim durumu veya maddi durumunu önemser. Hatta tam tersi bir kadının parasının olması, eğitimli olması vs gibi durumlar hayatta başka konularda ona avantaj sağlayabilir ancak kadını erkekleri elde etme açısından dezavantajlı konuma bile sokabilir bazen.
03 Yorumla- 6 ay
@nurdan_18 İşte bunlar maskülenliği öldürülmüş, testesteron oranı düşük, feminenleşmiş ezik beta erkekler.
Gizli Üye(36-45)6 ayBen lise mezunuyum rahmetli eşim yıldız teknik üniversitesi bitirmiş bir makine mühendisiydi bal gibide bizden oldu ama ben mühendis o lise mezunu olsaydı olmazdı erkek parada eğitimde malda mülkte her şey de kadından üstün olmalı
21 Yorumla- 6 ay
Benim babam da Yıldız Teknik Üniversitesi inşaat mühendisliği fakültesi mezunuydu annem de lise mezunudu mesela ama zamanına göre öğretmendi tabii
Eğitim & Kariyer konusunda 372 cevap paylaştı. Cicim aylarında sorun olmaz. Laylaylom takılırsınız. İş ciddiye binip, evliliğe giderse de en ufak şeyde bunu yüzüne çarpabilir. Gerçekler acıdır ama olacak olan bu.
13 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 aydoktor egosu diye bir şey var. ilk başlarda gözü görmeyebilir bunları ama iş ciddiye asla binmez. seni kendine denk görmez. zaten o görse ailesi ve çevresi görmez. hiç bulaşma. ülkemiz henüz o seviyeye gelmedi. adından sonra meslek soruluyor.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayyanlızca seks yaparsınız ama evlilik düşünmez. kendine biraz daha denk. Belki öğretmen ya da sağlık sektöründen olabilir ama doktorlar statüye bakmak zorunda salyıyım kobrayı demekle bitmiyor. 😂 Ayrıca yanlızca senin dibinin düştüğünü mü sanıyorsun sırf statüden dolayı 10+ kişi oluyor. En çok aldatan pilotlar hostesler askerler doktorlar hemişreler... her gün binlercesiyle karşılaşıyorlar. Aldatması kaçınılmaz ve sınırsız seçenek.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayŞöyle ki denklik her konuda önemlidir. Hatta Saliha Erdim der ki karşınızdaki insanın parası bugün az olur yarın çok olur ona değil sorumluluk bilincine bakacaksın ama eğitimler denk olmadı mı genelde yürümüyor bunu çok kişi de gördüm der. Lakin bazı istisnai durumlarda belki yürüyebilir kişi kendini iyi yetiştirmişse.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayOkumak önemli ama her zaman tek başına yeterli değil. Bende evlenirken sırf kültürlü ve akllı olsun diye kariyerli birini isteyip bir diş doktoru ile evlendim. Fakat şimdi diyorumki eşim yerinde bir lise mezunu olsaydı… Böyle cahilce ve basiretsizce şeyler yapmazdı
00 Yorumla
6 ayBakar niye bakmasın okul boş önemli olan takva mahşerde bize okul sormayacaklar, namaz kildin mı haramdan uzak durdun mu
40 Yorumla
6 ayKanka lise mezun ve işsizsin sana bakmaz gibi ya boşa Umut edip üzme kendini
10 Yorumla
6 ayBakmaz , 100k maaşı olacak , fabrikası olacak , 10 tane villası olacak , 1000 tane danası olacak , 100000 bin tane horozu olacak , 1 milyon tane civcivi olacak , 2 milyar tane bal arısı olacak , 3 tane imparatorluğu , bir tane star destoyeri olacak , birde köyde evi
11 Yorumla- 6 ay
Yasemin eklesene beni
O durumda kız olsa çoğu kız bakmaz ama erkeğin o tarz ayrımları olmaz.. Allah karı kızin eline 3 5 kuruş vermesin veya üniversite okumuş olmasın
10 Yorumla
6 ayBakiskamdan yoruldum adim istiyorum sen nasil adim atcan?
22 Yorumla
Soran6 ayBilmiyorum direk gidip konuşmak amacım
- 6 ay
Peki arqnizda samimiyet var mı once sana yuz veriyomu ya da samimi davraniyomu ona bak bende birinden hoslaniyorum bakisyoruz ama samimiyet yok nasil gidip direk konuscam bilmiyorum
varlıklı, eğitimli, üst sınıf iş adamlarının mankenlerle evlenmesi çok yaygın bir şey. Böyle bir denklemde bir kadına sınıf atlatacak tek şey güzelliği ve cinsel sermayesi.
00 Yorumla
6 ayBende tip bitirdi şu an Amerika'da doktora yapiyorum maalesef ki eski devir bitti bizde artık kariyere bakıyoruz kadınlar nasıl bakıyorsa bizde artık bakıyoruz çok hemşire vardı yüz vermedigim
00 YorumlaBazı erkekler çok güzellik odaklı oluyor eğer öyle bir erkekse kariyer statü vs çok önemsemez ve ilkokul mezunu kadına bile bakar kadın çok güzelse eğer
00 Yorumla
6 ayEskiden olsa evet ama şimdilerde erkekte eğitime bakıyor. Ozellikle mesleğin ve maaşın iyi olmalı. Ailesini dinleyen bir tipse yandın.
00 YorumlaDenk değilsiniz bir müddet sonra seni beğenmeyebilir. İnsanoğlu dış görünüşüne bakar hevesini aldıktan sonra da asıl önemli mevzulara odaklanır
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBakar. Mühendis gayet kültürlü bir adam ben deniz ortaokul mezunu olduğum halde bunun asla lafını bile etmeden benimle evlendi. Evlendikten sonra lise ve üniversiteyi okumama da vesile oldu. Bir erkek yeterki bi kadını istesin
02 Yorumla- 6 ay
Etkileyici
Cevap sahibi6 ay@Aquapark94 öyle
6 ayOda bir şey mi. Ben ün. Mezunu aldım ilkokul mezununu. Çok şükür sıkıntı yok gayet iyi. İki tarafta okuyunca tartışma çıkıyor.
00 Yorumla
6 ayKendinizi küçük görmeyi bırakın, sevgide statü yoktur ama sen kendini yetersiz hissediyorsan kendini geliştirmenin yollarına bak.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayOkumuşu geçtim bir de doktormuş. Doktor değilim ama ben de okudum ve iyi bir işim var. Lise mezunu olması neyse de çalışmayan ve iş hayatı ortamına alışık olup sosyal, kültürel anlamda kendini donatmamış biriyle evlenmek istemem açıkçası.
00 YorumlaBakar bakar kimler kimlerle birliktelik yaşamıyor ki öğretmenin biri okulun hademesiyle aldatmisti eşini eşi de kendi gibi memurdu
00 Yorumla
6 ayBakmaz bizim insanimoz doktor olur astronot olur ama adam olamaz
00 YorumlaDoktorlar polisler rahat durmaz kusura bakma
00 YorumlaBakar yanj eger gercekten oda sana karşı boş degilse sorun etmez diye düßünüyorum
00 Yorumla
6 ayErkeklerin gözünü aşk kör eder
Şansını dene bi
00 YorumlaErkekler kızların statüsüne bakmaz.
Aptl olmaması yeterli00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 614 cevap paylaştı.
6 aySürekli bakışıyoruz demişsin de aynı ortamda mısın bununla sen sürekli
00 Yorumla
6 ayBakar neden bakmasın. Aksine daha fazla ilgi duyar hatta.
00 YorumlaBence yerinde dur şimdiki erkekler bakıyor çünkü kriterleri kızlardan beter
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBakar niye bakmasın üniversite mezunu olmak çok da önemli bir şey değil artık istersen sende açıktan üniversiteyi okuyabilirsin genelde kızlar takıntılı oluyor eğitim seviyesinde
00 Yorumla
6 ayYaş farkı yoksa temizlikçi halimle ben bile bakmam yani rlkfkrk
00 Yorumla
6 ayBakar neden bakmasin ama boyle disundurmusse onyargikidir kullanip atabilir
00 Yorumla
6 ayTam tersini sorsak bakmaz der herkes ama erkek bakar. Kadınlar bakmıyor asıl.
00 Yorumla
6 ayDojtorlar saplam pabuç diil dicem de, kimse değil ki ya
00 Yorumla
6 ayolmaz maalesef memur öğretmen olsaydı olurdu ama doktorla aranda çok fark olur
00 YorumlaKadınlar çok fenadır. Biraz çalışmayla tavlayabilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayErkekler çok sorun etmez ama sen bi doktorun yanında çok geride kalıyorsun. Ayrıca adım atma zaten kendisi atsın
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 455 cevap paylaştı. bekle bakalım sizin degil onun açılması daha uygun olur bence
10 YorumlaBakar niye bakmasın. İlkokul mezunu kıza bile bile bakar cahil cühela kıza bile bakar damacanaya bile bakan erkek var. Seviye yerlerde yani. Shqhha bu soruyu tam tersine çevirip tekrar sor. Üniversite mezunu kız lise mezunu erkeğe bakar mı?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayDoktoru nerde buldunda bakışıyonuz. Trol soru herhalde
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ayBen bakıyorum eski sevgililerimin büyük bölümü liseliydi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayBakışıyorsanız zaten ilgisi olmuş olmuyor mu?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayOkumuş bakıyor da doktorlar genelde kendi çevrelerini tercih ederler.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayNe fark eder ki? Bence o sana açılmalı ~~o sana açılmıyorsa sen açılma jdjdk
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayErkekler mezuniyete bakmaz şekerim bakışmak da çözüm değil
00 YorumlaEğtim seviyesi benim ićin önemsiz önemli olan o kişinin kendini nekadar geliştirdiği, diplomalı bir vasattansa diplomasız kendini geliştirmiş kişiyi tercih ederim.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 aybakmaz demek yanlıs olur sen kendıne guvenır mısın?
00 YorumlaBence okumuş okummamışa bakmasın cinsiyet farketmez.
10 Yorumlabakmıyosa kendi bilir boş ver daha iyilerini bulursun kızımmmm
10 Yorumla
6 ayOkuma yazma bilmeyen kızla evlenmek isterim. Mühendisim bu arada
00 Yorumla
6 ayBu devirde lise mezunu olmakta ne biliyim biraz sey gibi
02 Yorumla- 6 ay
Adim basi uni zaten lise mezunu olmak biraz sey isi
Bakar olum niye bakmasın bi açık bulursan çekinme konuş
00 YorumlaYani düz üni olsa bişey demicem de doktorlar cidden çok seçici oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)6 ayo adama bağli bak kımısi der memur olacak kimiisi der sıkıntı yok ama yüzük takmadan kaptirayim deme ben cok gordum capkin doktor hemşiremi dersin nemi dersin neler neler
00 YorumlaTürk filmimi kuzum bu gerçek hayat kültür okumakla edinilmez
00 Yorumla
6 ayErkekler kızlar gibi değil erkekler gerçekten seviyor kızlar gibi sadece para için değil
00 Yorumla- Devamını Gör (69)
Devamını Gör(114)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer