Neden insanlar mesleklerine göre altta görülüyor ya da cok ustte görülüyor?

Doktor mesela neden en ustte gorunuyor oyle bir ustte goruyrilar ki farkli bir alanda akademisyen ol yine doktor fazla deger ilgi goruyor bazi meslekleri nedne fazla abartıyoruz ya da neden bazi meslekleri asagida goriyoruz su an copculugu en asagida görüyorlar degil mi ama cigu insandan daha fazla maas aliyrk belediye temizlik gorevlileri o ne olacak mesela?
Neden insanlar mesleklerine göre altta görülüyor ya da cok ustte görülüyor?
Cevapla