İş yeri deneme süreci sonrası işten çıkartabilir mi?

Arkadaşlar ben işe 2 ay önce başladım yeni nişanlandım cumartesi izin vermiyolar ( 1 günlük sadece istemiştim) neyse bende cuma gününden rapor alıcam. Bundan 2 hafta öncede hastaydım 2 gün rapor aldım ondan bi 1 hafta önce 1 gün aldım ama gerçekten hasta olduğum için almıltım bu sefer gerçekten işim var diye alıyorum. Deneme sürecini geçtim kafalarına göre işten atamazlar demi. Bide eleman yok bende iyi çalışanım.

İş yeri deneme süreci sonrası işten çıkartabilir mi?
Cevapla