Isyerinde beraber calistigim kiz var benden kucuk ama kendini kaf daginda saniyor ve ezik hissedyrm kendimi onun yaninda istemsiz?

Boyle biriyle nasıl iletişimde olurdunuz benim profil resmime çok gülmüştü efectli diye o senmisin demisti dalga geçerek tepkiniz ne olurdu

Isyerinde beraber calistigim kiz var benden kucuk ama kendini kaf daginda saniyor ve ezik hissedyrm kendimi onun yaninda istemsiz?
Cevapla