Okul hayatınızda hiç haksızlığa uğradınız mi?

Ben uğramıştım, bir kızın zorbalığına maruz kalmıştım ve ne yazık ki kendimi tutamayıp ona karşılık olarak küfür ettim. Durumu fark eden müdür yardımcısı, olayın tüm detaylarını dinlemeden, benden tek taraflı bir özür dilememi talep etti. Hoca bana o kadar şiddetli bağırıyordu ki, korkudan titriyordum ve yaşadığım bu gerilim yüzünden bir iki gün yemek yiyemedim. O an, tek taraflı özür dilemek zorunda kaldığım için kendimi o kadar kötü hissetmiştim ki, bu durumun utancıyla günlerce kimsenin yüzüne bakamamıştım. Bu haksızlık karşısında çok ağladım ve beni zor duruma sokan kız, bu acizliğimle alay edercesine yüzüme bakıp gülüyordu
Okul hayatınızda hiç haksızlığa uğradınız mi?
Cevapla