KYK yurdunda çok sıkıldım kendime nasıl özel alan yaratabilirim?

Oda arkadaşlarımın evi üç dört saat uzaklıkta keşke vize haftası sonra evlerine gitseler bir haftalık diyorum ama gitmeyecekler sanırım. Hem aynı sınıftayı hem aynı odadayiz. Gitmemeleri en büyük hakları biliyorum ama yine de sinir oluyorum. Benim evim 22 saat uzaklıkta olmasaydı cidden koşarak giderdim. Hayat zor cidden biraz içimi dökmek istedim

KYK yurdunda çok sıkıldım kendime nasıl özel alan yaratabilirim?
Cevapla