İşyerlerinde niye bir talep bir bişey Allah'ın emri gibi davranılıyor?

İK'nın talebi varmış diye izin gününde yok bilgisayarı açacağım da oradan bir forma onay vereceğim... Yarın verilse noluyor? Allah'ın emri mi? İsterse şirketin genel kurulu istesin yani, onlar Olympos'ta oturan tanrılar mı? İzin gününde insanlara sabahtan beri kaç tane mesaj atarak taciz.. Saçma geliyor bana. Bir de konu yeni gündemde olan bir konu değil. Ama bu onay kısmı yeni. Madem böyle bir beklenti var ptesi mail atılıp bu hafta icinde herkes onay versin diye istek atmak çok zor degil. Siz ne düşünüyorsunuz?

İşyerlerinde niye bir talep bir bişey Allah'ın emri gibi davranılıyor?
Cevapla