Arkadaşlar sınavdan 1 almışım ben yıldızlı 5 bekliyordum ogretmeni dövmeli miyim?

Öğretmenden bir guzel ki kıyamazsin 🤣 işin sakasindayim öğretmenlere saygım sonsuz o kadar ergenle uğraşmak zor iş ama bu sitenin kapasitesi yakında buralara kadar düşecek 🤣
Arkadaşlar sınavdan 1 almışım ben yıldızlı 5 bekliyordum ogretmeni dövmeli miyim?
Cevapla