Ben bir günlük gitmiştim de denemelik yani 06,00 da evden çıkıyordum 09,00 da iş başlıyordı akşam 19,00 a kadar , 19:15 de fabrikadan çıkıyorduk 20,00 da servis evimin uzağında indirdi ve 30-40 dk da otobüs bekledim gittim sonuç 14 saat vaktim gitti denemelik olduğum için 1k verdiler 6-7 ay önce lazer CNC yeriydi , ama yani ortala 28-30k dan veriyorlarmış en kötü bir yıl gidersin ondan sonra kendini toparlayınca ayrılırsın
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Git fabrikalara asgari olarak başla hemen dönerler eğer geçici olarak zincir marketlere başvurı yapabilirsin
kral fabrika diyon da kaç saat çasyon orada habern var mı?
Kral geçici yani çalışırsın yani hızlı iş ancak öyle biliyorum maalesef
bnim kuzen fabrikada 7 de gidiyor aksam 10 da geliyor sence mantklımı bu
Ben bir günlük gitmiştim de denemelik yani 06,00 da evden çıkıyordum 09,00 da iş başlıyordı akşam 19,00 a kadar , 19:15 de fabrikadan çıkıyorduk 20,00 da servis evimin uzağında indirdi ve 30-40 dk da otobüs bekledim gittim sonuç 14 saat vaktim gitti denemelik olduğum için 1k verdiler 6-7 ay önce lazer CNC yeriydi , ama yani ortala 28-30k dan veriyorlarmış en kötü bir yıl gidersin ondan sonra kendini toparlayınca ayrılırsın
Face 2 face babacım çık karşılarına ben bu işi istiyorum başkasına verirseniz siz kaybedersiniz de
Bende işsizim napacağız
Sıkıntı dayı
Allahın işsiz eziği
konuştu or. spu ben en azndan is arıyom vermiyom senin gibi knk fgdfdaqf
oof ulen off