Ayıp olur mu iş görüşmesine gittim kabul edildim ama maaşı 27 bin sizce nasil
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
7 ayİşin var neden iş görüşmesine gidip insanları mağdur ediyorsun
Senin yerine belki gerçekten ihtiyacı olan biri alnıcaktı
Neden böyle saçma sapan insanlarsınız anlamıyorum
Derhal ara orayı ve gelemeyeceğini belirt
Yazık değilmi insanların hakkını çalıyorsun
S…llak kız02 Yorumla
Soran7 ayÜç kişi vardı iş görüşmesinde daha fazla kişi işi istiyor olsaydı haklısın
- 7 ay
Ne yani şimdi sen mi haklısın
Fazla veya eksik
İş alımlarının nasıl yapıldığını biliyormusun ki 3 kişi vardı diye sallama yapıyorsun
Sen olmasan başka birini çağıracaklardı görüşmeye
En İyi Cevaplar
şu an ki maaş ne kadar
1166 Yorumla
Soran7 ayşu an ki part time bir iş
Soran7 ayPart time işte kalmak istiyorum
Soran7 ayYeni bulduğum iş yerine başka birseh diyip işi istediğimi söylemem gerekiyor
Soran7 ayAilevi sebepler ne diye sorarlarsa
Soran7 ayÇok anlaşılıyor sahte bir bahane olduğu
Soran7 ayDün iş görüşmesinde bir ablayla tanıştık daha doğrusu 3 kişiydik iş görüşmesinde üçümüzü de işe aldılar bir abla üçümüzün de numarasını aldı bugün de mesaj yazmış hastaneye ne zaman gideceksin yazmış kadına ne diyeceğim
Soran7 ayYeni bir iş buldum desem inanır mı
Soran7 ayKadın niye geliyorsun diye soracak inanmazsan bahane me
Soran7 ayDün iş görüşmesine gittim ya insan kaynaklarından bir adam bizimle konuştu sonra sizi üretim deposuna götüreceğiz asıl işe alım orada olacak dedi o an bir adam sinek kaydı tıraş zorunluluğu olduğu için işten vazgeçti keşke o an ben de vazgeçip çıksaydım. Gitmek istemeyip gittim
Soran7 ayİnanmadılar
Soran7 ayİş buldum dedim ne ara iş buldun dediler
Soran7 ayİşi kabul etsem bu kadar uğraşmazdım
Soran7 aySâlagım ya
Soran7 ayBoşu boşuns kendimi uğraştırdım ne yapayım maaşı da düşüktü
Soran7 ayBen genelde böyleyim kafaya takıyorum
Soran7 ayDün hiç gitmeyecektim iş görüşmesine
Soran7 ayDers olsun bu da bana
Soran7 ayDi mi ya hiç bulaşmasaydım keşke
Soran7 ayGittim çünkü beni işs almazlar diye düşünmüştüm
Soran7 aymaalesef öyle oldu
Soran7 ayİşler arapsaçına döndü
Soran7 ayValla ya ne hesap etmiştim ne oldu
Soran7 ayAllah beni bildiği gibi yapsın.
Soran7 ayValla bir ay önce hiç işim yoktu şu an iki işim birden var. Bir ay öce bu işi bulsaydım belki de böyle olmazdı
Soran7 ayAslında bu işten 2 ya da 3 ay sonra çıkmak istiyorum. Yeni bulduğum işin maaşı az hem de 6 ay sözleşmeli 6 ay sonra işten çıkarabilirler
Soran7 ayBir de daha önce üretim fabrikasında çalışmadım iş ağır gelir diye korktum
Soran7 ayBunu dün söylediler iş görüşmesinde. 1 gün izin varmış ben aralık ayında açıkğretim sınavına gideceğim sınavlar iki gün oluyor bir de bu sebepten istemedim. İki gün izin vermezlerdi
Soran7 ayReddettim bir kere
Soran7 ayYapacak bir şey yok artık reddettim
Soran7 ayPişman olur muyum sence
Soran7 ayşu an yok
Soran7 ayBi sıkıntı olmaz değil mi
Soran7 ayBu işi kabul etmedim ya bir sıkıntı olur mu
Soran7 ay@scmustafa kötü bir şey oldu
Soran7 ayKötü bir problemim var
Soran7 ayHanü demiştim iş görüşmesinde bir ablaya numaramı verdim. Kadına mesal yazdım ben yeni iş buldum yazdım. Gratiste iş buldum dedim. Kadın da keşlke bana da deseydin beni de işe alırlar mı diyor
Soran7 ayBeraber gratise gidelim yazmış ne diyeceğim çok kötü yalana battım
Soran7 ayYa hayır başka bir şey bulmam lazım
Soran7 aySenin dediğini dersem yine yalanım ortaya çıkar
Soran7 ayİnşallah inanır
Soran7 ayBattım zaten batacağım kadar
Soran7 ayAbla işe çok kişi almışlar daha fazla alım olmayacakmış desem olur mu
Soran7 ayNe diyeceğim peki
Soran7 aySordum kontenjanı dolmuş desem
Soran7 ayAma ben dedim ki bugun aradılar orada işe başlayacğım yazmıştım öncesinde
Soran7 ayYaptım bir kere nerden bileyim kadın iş bulmuşken benim bulduğum işi isteyeceğini
Soran7 ayBen de onu diyorum napcaz
Soran7 ayNe bileyim ben ayrıca gratise girmek o kadar zor mu ki sanki
Soran7 ayBen demedim mi Allah beni bildiği gibi yapsın diye
Soran7 ayValla mı salladım ben de Gratis diye. Gratise girmek istiyordum aklıma orası geldi
Soran7 aySuç bende
Soran7 ay32 demişti dün
Soran7 ayOff valla ben bu yalana nerden bulaştım.
Soran7 aySen ne demişitin
Soran7 ayKadına başka ne diyebilirdim ki
Soran7 ayOlan oldu
Soran7 ayBurdan nasıl geri döneceğim o önemli
Soran7 ayÇok iyi yalan nereye kadar Allahtan kadın uzakta otuyor evimiz aynı ilçede olsa beni bulurdu falan
Soran7 ayYalanın ortaya çıkma gibi bir huyuda var napacağız
Soran7 ayAyarlayalım ne yalanı ayarlayacağız
Soran7 ayKadın telefon numrası soruyor ya
Soran7 ay@scmustafa iletişime geçeceğim bir numara var mı ben sorayım diyor yazmış
Soran7 ayNumara versem
Soran7 ayBir tane gratisin numarası var verim kendi konuşsun
Soran7 ayBen de iki tane Gratis numarası var birini vereyim daha önce gratisle konuşmuştum
Soran7 aySonuç olarak yine kadına yalan söyledim gratiste işe girmedim
Soran7 ayVereyim mi numarayı. Yalanım ortaya çıkar mı
Soran7 ay
Soran7 ay
Olsa haberim olur mu 13:09
Ben ik dan haber bekliyorum Gratis
için
Şimdi konuştum
İletişime geçeceğim bilgi alabileceğim numara var mı bulabilir misin
Soran7 ayDaha bir şey yazmayahım değil mi
Soran7 ayNapsam numaramı mı değiştirsem
Soran7 ayKadın sapık değildir herhalde ben yalancıyım
Soran7 aySıkıntı yok mu
Soran7 ayInşallah kadın daha yazmaz bana
Soran7 ayHiç rahat değilim
Soran7 ayNeden
Soran7 ayEe evet şeker oyunu oynuyorum aslında bu telefon babamın
Soran7 ayValla kadın anlayacak yalan söylediğimi
Soran7 ayYav çıkmıyor aklımdan
Soran7 ayAyıp ettim diye düşünüyorum
Soran7 aynapsaydım işi istemiyordum bende ailevi sebepten istemiyorum demek yerine iş buldum demek daha mantıklı geldi
Soran7 aygördüm mantığı :)
Soran7 ayyeni tanıştığım bir kadına niye numaramı verdiysem
Soran7 aykadın beni arar ya da mesaj yazar diye bütün gün kendi telefonumu açmadım bir de uçak moduna aldım arayamasın diye
Soran7 ayaramaz da yazar kadın bana
Soran7 aybeni aramaz da mesaj yazar
Soran7 aybir şey olmaz da ya bir gün kadını görürsem
Soran7 ayZaten ben de kendime iş bulmadım ki
Soran7 ayKadın arayıp ne dedi acaba
Soran7 ayKafaya taktik galiba
Soran7 ayKafama taktım
Soran7 ayAramadı ama mesaj yazdımı bilmiyorum
Soran7 ayWhatsapi sildim
Soran6 ayEvet ciddiyim sildim neyse ki kadın daha yazmadı
Soran6 ayYine kendime bir iş buldum da görüşmeye gitmeyeceğim galiba
Soran6 ayİş buldum yine ama tine maaşım hala yatmadı o yüzden iş görüşemesine gitmeyemeyeğim galiba
Soran6 ayİyi ki kadın bir daha yazmadı
Soran6 ay@scmustafa sence iş görüşmesine gideyim mi
Soran6 ayEvet şu an çalıştığım part time işte maaş yatmadı 3 kasımda işe başladım hala yatmadı
Soran6 ayMaaşı 29 bin servis varmış bayramda ikramiye veriyorlarmış baya iyi olanakları bu iş full time
Soran6 ay@scmustafa bir ay oldu hala maaş yatmadı bu ay günde üç kere e devlete girip sigortam yapılmış mı diye bakıyorum
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
7 ay
Merhaba! Öncelikle iş teklifini kabul edip etmeme hakkının tamamen sana ait olduğunu unutma 🙂 Bu tür kararlar gerçekten önemli ve duygusal dengelerimizi de etkileyebiliyor. İş görüşmesine gitmiş olman ve onların seni seçmesi tabii ki güzel bir şey, ama işe başlama kararını net bir şekilde düşünmek senin en doğal hakkın. Eğer gitmek istemiyorsan, dürüst ve saygılı bir şekilde teşekkür ederek reddedebilirsin.
Mesela, "İlginiz ve bu fırsat için teşekkür ederim, ancak şu anda mevcut durumumda değişiklik yapmayı düşünmüyorum" diyebilirsin. Onlar da bu durumu anlayışla karşılayacaktır. Seni motive eden ve mutlu eden bir işte olmak uzun vadede çok daha önemli. 😊 Kendine güven ve kararının arkasında sağlam dur. Sonbahar, yeni başlangıçlar için harika bir mevsim ama unutma ki bu başlangıçlar seni iyi hissettirmeli! 🍁00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
10Cevap
Kararı sen vereceksen artılarını eksileri ölç tart kararını ver
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ayPrenses programsız iş yapıyorsunuz Sonra elinize ayağınıza bulaştırıyorsunuz
00 Yorumla
7 aynasıl bi işe çalışacaksınız onu anladım
010 Yorumla
Soran7 ayMondelez üretim fabrikasında çalışacağım yeni bulduğum iş bu. sözleşmeli alacaklar ve maaş 27 bin. şu an Arvato lojistikte çalışıyorum bilmiyorum daha önce duydun mu arvatoda part time çalışıyorum günlük bin lira veriyorlar arvatoda bu ay çalışmaya başladım
Soran7 ay27 bin az değil mi
- 7 ay
27 bine ihtiyacını gidermiyor mu yoksa
Soran7 ayBir ay çalışmaya az bence
- 7 ay
şu an için çalış bence ama kendine de uygun bi iş baka arada umarım bulursun
Soran7 ay6 ay sözleşmeli zaten beni 6 ay sonra çıkaracaklar
- 7 ay
işe gitmeden maaş konusunda bilgin yok muydu 6 ay için de olsa bunu size söylemeleri lazım dı
Soran7 ayİşe başlamadım henüz evrak istiyolarlar
Soran7 ayİş görüşmesine gittim ervak listesi verdiler ama ben bu işe gitmek istemiyorum bir bahane bulmam lazım ne diyeceğim
- 7 ay
sözleşme 6 ay için imza attın seni şirket ya da kurum neyse git bi çıkıp yapmak istiyorum gibi dilekçe vere bilirsin
Olmaz. direk. rest cek
02 Yorumla
Soran7 ayNe diyeceğim
Gizli Üye(36-45)7 ayCikisini vermeleri lazim
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayBir de böyle şımarıklık yapanlar var
01 Yorumla
Soran7 ayŞımarıklık değil şu an part time bir işte çalışıyorum maaşı az geldiğini için yeni bir iş baktım ama bu işte sozleşmeli
Is ne uzerine
01 Yorumla
Soran7 ayMondelez üretim fabrikasında id
- Eğitim & Kariyer konusunda 785 cevap paylaştı.
7 ayHayır ayıp olmaz
00 Yorumla
7 aybirine elweda soyle
00 Yorumla
7 ayBir yerden başlaman gerekiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayÇok iyi hayatım
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > Merhaba benim şu an bir işim var ama dün bir iş görüşmesine gittim işe alındım ama bu işe gitmek istemiyorum ne diyeceğim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer