Lise yıllarını, lise arkadaşlarınızı özlüyor musunuz?

üniversiteden mezun olacagim, liseden mezun olali cok olmadi ama liseyi cok ozledim 🥹 sınıftaki kizlarla aramiz pek iyi degildi, 4 5 farkli kiz grubu vardi, sınıfımızdaki 7 8 erkek kiz gruplari arasinda surekli laf taşırdı 😭 ekoseli etek giyerdik, okul sweatshirtunu degil de beyaz gomlek giymek icin hocalara yalvarırdık, müdüre telefonumu yakalatmıstım, az kalsın kiz kavgasi yapicaktim, okul çıkışı mentollu kent switch icerdik ve her ogle yemegi mide yanması garantili BİM cifkoftesi yerdik 😭 siz de özlüyor musunuz lise arkadaşlarınızı

Lise yıllarını, lise arkadaşlarınızı özlüyor musunuz?
Lise yıllarını, lise arkadaşlarınızı özlüyor musunuz?
Cevapla