İlkokul hocanız iyi miydi nasıl bir karaktere sahipti?

Bizim ki ödevlerini yapmayana kızardı o yüzden tüm odevlerimi yapardım 😅unutmazdim bir kere imza atıyor sirayla yapmayanlara tokat atıyordu yanmdaki yapmamıştı kısa saçları vardı bir tokat attı kızın kafa savruldu bir tane oğlani da ödev yapmadigu için veya birşeyleri yapmadigi için tek ayak üstünde tutar bazen de saçından tutar kafasını tahtaya vururdu 😅 olum biz ne biçim dönemlerden geçmişiz şimdi olsa olay çıkar bizim anne babalarımız hep öğretmen haklı kafasindalardi neyse sizin hocanız nasildi

İlkokul hocanız iyi miydi nasıl bir karaktere sahipti?
Cevapla