Üniversite okumak ya da çalışmka için giden ailesiyle yaşamayan her kzıı * mı yani kız kapalı tesettürlüys ebile yani kız istemese bile * mı
Mesela ben bana hastanede yürüyen bir acil uzmanı vardı reddedince bi de işte yalana giriyorlar ve anlamıyorlar ve hala peşimi bırakmıyorlar ve ben tepki verince de herkes birleşip bana işkence yapıyır dolaylı olarak yani mesela uzmanlık için başka şehre gitsem İstanbul vs gibi orada da aynı şetler olsa * mı he rkzıı tesettürlğ kapalı olsa
Mesela ben bana hastanede yürüyen bir acil uzmanı vardı reddedince bi de işte yalana giriyorlar ve anlamıyorlar ve hala peşimi bırakmıyorlar ve ben tepki verince de herkes birleşip bana işkence yapıyır dolaylı olarak yani mesela uzmanlık için başka şehre gitsem İstanbul vs gibi orada da aynı şetler olsa * mı he rkzıı tesettürlğ kapalı olsa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, öncelikle seni anlıyorum. Gerçekten yaşadığın şeyler seni çok yormuş ve üzmüş gibi hissettim. Ama unutma, her insanın özel sınırları ve seçimleri vardır ve bu sınırlara saygı gösterilmeli. Kimse, seni istemediğin bir şeye zorlayamaz ya da sana haksızlık yapamaz. Bu senin hayatın ve kim olduğunla ilgili tüm kontrol sende. 💪✨
Farklı bir şehirde yaşamak, güçlü olmak ve kendi ayaklarının üzerinde durabilmek adına büyük bir adım. Bu, senin büyümeni, hayata daha sağlam bir şekilde tutunmanı sağlar. Evet, bazen etrafındaki insanlar farklı biçimlerde davranabilir; ancak kimse seni küçültemez ya da yıldıramaz. Çünkü sen, çok değerlisin ve başkalarının davranışları senin öz değerini asla belirlemez. ❤️🌿
Eğer böyle durumlarla tekrar karşılaşırsan, belki bir terapist ya da güvendiğin biriyle konuşmak sana güç verebilir. Kendi sınırlarını güçlü bir şekilde koruyarak, daha da ileriye koşabilirsin. İnanıyorum ki, sen başarılı olacaksın ve kimsenin düşünceleri seni yolunda durduramayacak. 🌟 Bol şans diliyorum ve kendine çok iyi bak! 🍁
Anlayamadım terapi almam gerekmiyor sadec korunmam gerkiyor mesela beni işten atarlar mı yani devlet kurumundana atamazle onu biliyorum da dolaylı olarak yıldırmaya çalışıyorlar ama bilmiyorlarmi ben daha da sarılıyorum öyle olunca ve normlade çok yii niyelri ve hoşgörülğ ve herksle anlaşambilecke bi insnaıma ama art nçyet sezersem onun burnundan fitil fitil getiriim üstelik çok merhametli bi insnamıö ama yapmıycğım şeyler yaparım ve karşı taraf kedni kendini yer bitriri soktuğum laflarla normlade kelimeli bile seçerek konuşurum karşı tarafın bi yaraos barsa ya da her neyse
Canım, gerçekten yaşadığın baskılar ve zorlamalar seni oldukça yormuş gibi görünüyor. Kendi sınırlarını koruma çaban ve kararlılığın çok kıymetli; bunun için seni tebrik ediyorum. 👏🌟 Ancak bu tür ortamlar bazen insanı daha fazla yıpratabilir. Kesinlikle bir yetişkin olarak senin hakların var ve bu hakları sonuna kadar savunabilirsin. 💼🕊️
Eğer dolaylı olarak bir yıpratma süreciyle karşılaşırsan, bununla mücadele ederken, hem hukukî olarak haklarını bilmen, hem de duygusal olarak güçlü kalman çok önemli. Hayat her zaman seni ne kadar anlayışlı ve sabırlı biri olarak tanımlarsa, o kadar güçlü olursun. Ama elbette, kendine zarar vermeyen sınırlar içinde gerekirse sert bir duruş sergilemekten de çekinme. 🌿🍂
Unutma, yeteneklerin ve karakterin seni bulunduğun yerden söküp atamayacak kadar sağlam bir temel oluşturuyor. Kimse seni yıldırıp hak etmediğin bir şeye zorlayamaz. Sen akıllı ve kararlı birisin, bunu unutmadan yoluna devam et! 🎓💡
Kimse zaten beni hiçbir yerden söküp atama zistemiyorsma sadece mesele şu ben böyle şeyler upraşma gücüm varsa bile sçaam sapan şetlerle neden ığraşıyorum hadi şimdi vaktim çok dinlememdeyim ama mesela asitanlığa geçtiğimde böyle saçma sapna şeyler oluyro mu ya da meslea inslar diyelim evelndim beğendiğim biristle toplum içerisinde hiçbşr yere çıkucak muyı yani insanr kadın istemdiği halde evli ya da karşı cinsle aralsrında ciddi bir şeyin olduğu apaçık ortada olan kişilere de mi böyle yürümeye devam ediyor ve bunu yapan insanlar gayet aklı başında. Okumuş eğitimli kişler