Çalıştığı iş yerlerindeki kadınları sizdende ön planda tutan biriyle olur musunuz?

Eski çalıştığı yerdeki kadınlara bile o kadar tapıyoki hepsiyle arkadaş hepsiyle sürekli iletişim halinde olmaya bayılıyo ya senin sevgilin var bitmiş gitmiş işler sürekli irtibat halinde olmana ne gerek var rahatsız oluyorum sorun bende mi ben mi anlayışsızım gerek var mı böyle bişeye

Çalıştığı iş yerlerindeki kadınları sizdende ön planda tutan biriyle olur musunuz?
Cevapla