Üniversitedeyim ve ailemden uzaktayım ama kendimi suçlu hissediyorum? Devamını aşağıda anlattım okuyabilir misiniz?

Geçen yıl babam vefat etti ben uzakta okuyorum mecburluktan geldim fakat uzakta olduğum için annemi her gün arayıp görüntülü konuşmak zorundayım? Evet ben de çok üzgünüm fakat artık çok bunalıyorum hani 2-3 günde bir de konuşabiliriz. Bir gün aramasam ertesi gün ağlarken buluyorum annemi. Ben böyle görmek istemiyorum onu. Kendine ait bir aktivitesi yok ev temizliği dışında. Arada dışarı çıkarlarsa da market alışverişi giyim alışverişi için. Benimle konuşursa kendini iyi hissediyor sadece ama bana bağımlı gibi olmasını istemiyorum. Her gün aramak zorunda hissediyorum kendimi tansiyonu şekeri olduğu için ve çok bunalıyorum artık. Ne yapacağım?
Üniversitedeyim ve ailemden uzaktayım ama kendimi suçlu hissediyorum? Devamını aşağıda anlattım okuyabilir misiniz?
Cevapla