Güncellemeler
7 ay
Güncel
Az önce oğlumun bel kısmı bol geldiği için giydiremediğim bir sürü alt kıyafetinin bellerini açıp lastikle büzdürdüm. Ve şu an hissettiğim şey dikiş dikmek elde bile olsa bana çok iyi hissettiriyor. Zihinsel olarak bir terapi gibi.

Cicek yetiştirmek saksida🙂incik boncuk bileklik falan yapma ajaj , ama en çok pasta tatlı mutfak islerine çok meraklıydim hala öyleyim.
Elimden gelir.
Evde Normal dikiş ve overlok makinam var. İhtiyaç oldukça kullanırım
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar