Öğretmen , hoca , patron yalakası insanlar sizi iğrendiriyor mu?

Bu tip insanlar nedense ben çok uyuz oluyorum , kendi yaşadığım olaydan örnek vereyim sınavlarımız geldi dersimiz çok teorik bir ders ve bilgiler hep aynı hocada sürekli çıkmış soruyor öğrencilerden biri hocaya derste hocam çıkmış sorulardan çalışıp yüksek alıyorlar dedi Ders teorik bir ders olduğu için ve tamamen bilgi ağırlıklı olduğu için çıkmış soruya baksa bile öğrenmiş oluyor öğrenci başkalarının çıkmış soruya bakması niye rahatsız ediyor senide bunu hocaya söylüyorsun hoca zaten rahatsız olsa her sene aynı soruyu sormaz soru değiştirir her derste var böyle bir tip geçen sene bir sınava girdim sınav bana zor geldi (bu sınavda çıkmış soru yoktu başka ders)86 aldım hocaya hocam sınavda bir iki tane zorlayıcı soru vardı diye eleştiri yaptım kız sınavdan 40 almış gelmiş hocanın yanına yoo sınav gayet kolaydı hocam bunlar çalışmamış diyor aq çocuğu ben senden yüksek aldığın halde bir kaç soru detaycı geldi sen 40 puanı iyi mi sanıyorsun?

Öğretmen , hoca , patron yalakası insanlar sizi iğrendiriyor mu?
Cevapla