Kpss derdiyle sürünmek istemiyorum , bölümü bırakıp kasiyer olmak daha mı iyidir belki de?

Bölümümde 60 küsur kişi atanıyormuş ortalama çok az. Ve mezun sayısı da çok. 3. sınıf oldum sürekli okuma stresinden de bıktım usandım haftaya vizeler var kafamı kaldırmadan ders çalışmak zorundayım bu ve önümüzdeki hafta. Ta 2 sene öncesinden kalan alttan dersim falan da var sene uzayacak büyük bir ihtimalle. Bunlarla uğraşmak artık zor geliyor zaten üniversiteye de 2 sene geç başladım bütün bunların üzerine bir de sene uzayacak. Yolu gidip gelmek bile ayrı stres 1 saat sürüyor. Ne yapabilirim

Kpss derdiyle sürünmek istemiyorum , bölümü bırakıp kasiyer olmak daha mı iyidir belki de?
Cevapla