Herhangi bir şirkete / işe girmek için torpil mi gerekiyor?

Evet arkadaşlar bugün işsizliğimin 5. yıl dönümü :) Hayattan yatlar katlar villalar, milyonlar istemedim, hiçbir zaman da öyle bir isteğim olmadı. Sadece haftasonu off, sabah 9-6 40k maaş masa başı bir işim olsun istedim.

Kariyer net, linkedIn, eleman net, yenibir iş, secret cv gibi tüm platformlardan başvurmadığım ilan kalmadı şu son 5 yılda.

Bunlarla yetinmeyip, şirketleri arayıp e-mail paylaşanlarına cvmi gönderdim, yaklaşık 50 sayfalık gönderilmiş cv mail sayfası var.

LinkedIn'den insanlara profeyonelce mesajlar attım ettim ama yok, banamısın demiyor, bir türlü iş bulamıyorum.

Artık her şey için torpil mi gerekiyor? Galiba sonum *ntihar gibi duruyor :D

Herhangi bir şirkete / işe girmek için torpil mi gerekiyor?
Cevapla