Çalıştığım yerden çıkıcam çok yorucu 12 saat çalışıyorum aldığım günlük 170 asgari ücret bile olmuyor
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
İK bölümüne direk git başvur. ya da mail yolu ile cv yolla
Tesekkurlerrr
Para lazımsa çıkmadan iş araştır kariyer sayfasından
Ya girsem iş yok ben zaten 2 aya bi iş değiştiriyorum maksat her alandan tecrübem olsun diye bide dedim fabrikaya girim
Çalıştığın yerden kesinlikle çık, başka yerlere bak
Ablacım bi bakarmisin canım konuşmak istediğim bi konu var ama mesaj atamadigim için bu yorumun altında bı konuşabilirmiyiz. Önemli mutlaka yorumumu görünce yazarmisin
Seni dinliyorum güzelim
Benim bi arkadaşım var ona bugün misafirliğe geldim bi iki saat önce ve oturup KS de takılırken seni gördüm arkadaşımda yanımdaydı birlikte benim telefondan bakıyorduk sorunu gördü seni gördü seni beğenmiş hanım hanimcik temiz evlenmelik bi kıza benziyor dedi seni stalkladik merak etmiş sonra tanışmak istesem acaba ne der dedi bende sende bi hesap aç yaz konuşmak istiyorum de dedim yok bu sitede çok abaza var benide onlardan biri zanneder bu şekilde ciddiyetsiz olur niyetimi yanlış anlar sen yaz kadın kadına konuşun birbirinizi daha iyi anlarsınız hem ciddi niyetli biri olduğumu da anlamış olur en iyisi sen yaz dedi bana da mantıklı geldi ve kırmadım yazmak istedim.
Arkadaşımın adı Ramazan 5 yıldır tanışıyoruz abla kardeş gibiyiz zamanında benim hayatımı kurtardı beni bi tecavüzden kurtardı ( bu özel hayatımdaki konudan dolayı yorumumu gizleyecegim yanlış anlama kardeşim )
beni kurtardı ölümden döndü bu sayede tanıştık eski eşim beni aldattı mahkemeye iki hafta kala oldu bu olay ve eski eşim beni savunmadi zaten boşaniyoruz banane dedi tam bi şerefsizdi. Ama şimdiki eşim ile beni ramazan tanistirip aracı oldu onun sayesinde mutlu huzurlu bir evliliğim var.
Ramazanın hayatında iki sevgilisi oldu ikiside aldattı ilki eskisine dönmüş digeride evliliğe az bi zaman kala ramazanı aldattı ramazanin annesi ailevi sorunlar yüzünden intihar edip aşmış kendisini ve annesinin ölümünden babası sorumlu ve babasıyla konuşmuyor yani hem öksüz hem yetim kaldı bi kirada kendi ayaklarının üzerinde durmaya çalışiyor evlilik için gereken masrafları tek başına halledecegi için daha çok para biriksin diye yeri geldiğinde bilerek aç yatti işyerinde öğle yemeğinde verilen yemeklerle ertesi güne kadar idare etmiş yani tek öğün yemek ile yaşıyordu kışın doğalgazı yakmamis sırf evlenirken zorlanmamak için çabaladı ama kız aldattı kızın annesi ramazanın maddi durumunu beğenmemiş tek başına parasi yetmez diyip bi arkadaşının oğluyla kızının arasını yapmış o çocuğun evi arabası ve maaşı iyi bir işi varmış kızda onunla olup ramazanı aldattı ramazan bi ay boyunca yalvardı mahvoldu çok kötü hale geldi resmen ve en son kız döndüm demiş ama o günün akşamına ramazanı heryerden engellemiş ramazan ertesi gün minibüste kızı görmüş karşılaşmışlar kızın elinde gül parmağında yüzük varmış sormuş bi önceki akşam yani o döndüm dediği günün akşamı o diğer sevgilisi istemeye gelmiş söz takmışlar yani böyle alçakça bi ihanetten sonra ramazan mahvoldu kimseye guvenemez oldu yine ihanete uğramaktan korktu ama artık mutlu huzurlu bir yuva kurmak eşini Allah'ın emaneti bilip onu mutlu edip onun gönül rızasını kazanmak isteyen onu daha çok mutlu etmek için ömrünü eşine ailesine adamak onu mutlu etmek için saçıni süpürge etmek istediğini söylüyor ve öyle de birisi çok dürüst sadık romantik mütevazi tam bi beyefendi birisi niyeti ciddi ve tek hayali tek isteği eşini çok mutlu etmeyi basarabilmek ve böyle mutlu huzurlu bir yuva kurmak istiyor niyeti ciddi ve oturup bi kahve eşliginde tanışmak istiyor çok sadık birisidir zaten tanıyınca onuda bi dinleyince anlarsın.
heyecanla benden güzel haberler bekliyor bence bi tanış derim ablacım.
Cok tesekkur ederim zahmet edip yazmissin bu kadar insallah guzel bi nasibi çıkar ama ben evlilik dusunmuyorum evlensem cocuk sahibi olamam yani suanlik oyle ilac tedavisi goruyorum ve bakmam gereken 2 kisi var hayatimi onlara adadım ne olursa olsun evlenmeyi dusunmuyorum cok tesekkur ederim insallah gonlune degecek birini bulur😊
Ya o da hemen evlenelim demiyor sevgili sözlü nişanlı kalınır sen ne zaman kendini hazır hissedersen o zaman evleniriz diyor şu an yanımda kendisi
Ben evlenirsem kardesimde annemde ortada kalicak hani 2 senede gecse olmaz 5 senede gecse olmaz ki ben kimsenin günahina giremem cocuk sahibi olmayi herkes ister ben bu durum yuzunden yenu terk edildim zaten bi kez daha hayal kirikligina ugramak istemem tesekkurler
Arkadaşım diyor ki benim annem öldü babam da yok eğer kabul ederse annesine anne babasına baba demek isterim onlarla birlikte iç güveysi yaşamak isterim hem bi aile sıcaklığını özledim hemde onlari yanlız bırakmamış olur, çocuk konusunda da çocuk olacak diye bişey yok illede olsun diyen biri değilim bu yüzdende kimseyi yargılamam dışlamam yani eğer kabul ederse bende o ailenin bi evladı olmak hep beraber yaşamak kocaman bi aile olmak istiyorum benim ailem yok annem yok bunu canı gönülden istiyorum onlarla aile olmak onlarla hep birlikte bayram sofralarına oturmak onların o aile sıcaklığına ihtiyacım var ve ben iç güveysi olmak isterim eğer uygun görürlerse dedi benide duygulandırdı şu an ağlıyorum 😔 bak ablacım bu ramazan çok harika birisi en azından bi mesajlas kendiniz bi konuşun bi dinle sonra ne karar verecekseniz verirsiniz
Anlıyorum ben onu ben öz babamla 3 senedir gorusmuyorum 3 sene oncesine kadar da bana yasatmadigi işkence kalmadi bi annem evliydi uvey babamla ayrilik aşamalarindalar şu an yeterince derdim sıkıntım var kira gunu yaklasiyor hastayim bi yandan kovidle ugrasiyorum bu halde işten istifa ettim evde sigara sariyorum ki kirayi odeyeyim diye yeterince sorumlulugum var abim calisiyo ama evlenecegi icin ondan bi yardim yok annem calisamaz ayaginda platin var annem ilerde abimle kalamaz ben evlensem annem benimle kalamaz el ogluyla kalinmaz der hep abimle kalamaz abimle aralari iyi değil anneme abime adadım ben hayatimi bu 2 senedir boyleydi simdi daha netlesti ben evliliği dusunmuyorum cok tesekkur ederim kusura bakmayin ama yeterince derdim var ve bana yetiyor ben kac kisiye ayak uydurmaya calistim uvey anneden de dayak yedim onun yuzunden kafamda kist olustu saglik sorunum cok ömrüm yettigince annemle vakit gecirmek istiyorum ise gidip geldigim icin annemle hic vakit geciremedim oncesi zaten senede bir gorurdum benim hayatim hic bi zaman düzelmez hep eksik çevre dersen cok bi cevremiz sevenimiz yok insan dusunce tekme atan cok oluyor o aile sicakligini ben de hic gormedim insallah kalbinr gore biri çıkar
Diyor ki ben çalışırim bakarım o da evde durup annemizle ilgilenir mutlu huzurlu bir yuva kurarız diyor ve çok kararlı hatta reddettigin için morali bozuldu ağlıyor o senin yükünü hafifletmek istiyor yani bi de başına o çıkmayacak aksine mutlu huzurlu bir yuvan olacak eşin çalışacak sen annenle ilgilenir tedavini görürsün bence iyi düşün kardeşim.
Hic moralini bozmasın daha kimler çıkar karşısına ama evliligi kaldiramam dedigim gibi hem psikolojikmen hem fiziksel olarak iyi deilim ben yetemem vakit ayıramam sevgi veremem dedigim gibi sorumluluklarim var ve evlilik dusunmüyorum
İş kur üzerinden yapmanız daha sağlıklı ve faydalı
Iskurdan basvuru yapilmiyo diye biliyorum sadece belirli isleri bulup ilestisim no larini veriyo kendin gorusuyosun
Ama iş kur kayıtı üzerinden alıyorlar maaşını devlet ödüyor böylelikle iş veren için kolaylık oluyor
Anladim tesekkurler
Fabrikada hangi pozisyonda calismayi dusunuyorsun
Paketleme bolumu olabilir
Fabrikaya birlikte girelim mi
What
Diyorum birlikte girelim. birlikten güç dogar
Diyorum birlikte girelim. birlikten güç dogarrr
Popeyes kfc gibi yerlere gir
Nasıl bir fabrika orası? 12 saate 170 tl?
Kankim şef garsonluk yapıyorum ve aldığım 170 TL 🥲 fabrikaya giricemde alımları soruyorum sen yanlış anladın sanırım fabrikada calismiyorum
Pardon, Şimdi anladım. Fabrikanında şartları pek iç açıcı değil maalesef. Beyaz yaka çalışacaksan bir tık yukarıdasın. Sevkiyat depo sorumlusuydum. Gireceksen vasıfsız olarak sakın girme.
Niye vasıfsız olarak girmim ki
Benim garsonluk ve tezgahtarlik haricinde bi tecrübem yok hep mutfak bölümünde çalıştım
Vasıfsız olanı her yerde kullanırlar. Ordan oraya geçersin, Sabit kalmazsın. Bizim fabrikada öyle yapıyorlardı arkadaşlara. Diğerlerini bilemem.
Napicam ya
Bir kaç yere gidip kendine en uygun şekilde bir iş bulmaya çalışacaksın. Kurumsal fabrika olmasına dikkat et.
Ayd var aslında araba yedek parça fabrikası oraya girmeyi düşünüyorum
Her fabrikaya göre değişiyor
Hangi şehir ve ne fabrikası tecrübe var mı
Tecrübe 3 senedir tezgahtarlik garsonluk yapıyorum bi çok farklı yerde çalıştım
Konya
Maaş ne istiyorsun ne mezunusun
Başvuru
Gidip görüşmen gerek
Olur
ne iş yapıyorsun
Ben 3 senedir çalışıyorum 2 aya bi iş değiştirdiğim için çoğu şeyde tecrübem Var şef garsonum asıl mesleğim bu ama garsonluktan sıkıldım bide fabrikaya girecem 😂
otelde çalışmak istersen gel
Kankim ben otelde çalışmam ya