Çalıştığım yerden çıkacağım. Fabrikaya girmeyi düşünüyorum da direkt alım oluyor mu yoksa başvuru yapılıyor mu?

Çalıştığım yerden çıkıcam çok yorucu 12 saat çalışıyorum aldığım günlük 170 asgari ücret bile olmuyor
Çalıştığım yerden çıkacağım. Fabrikaya girmeyi düşünüyorum da direkt alım oluyor mu yoksa başvuru yapılıyor mu?
Cevapla