Mobbinge ugradim major depresyona girdim. Ssk ve maas hic yatirmadilar, birsuru is yuklediler hep azarlandim ve suclandim
Sirket teknokentte bir sirketti.
Mobbinge ugradim major depresyona girdim. Ssk ve maas hic yatirmadilar, birsuru is yuklediler hep azarlandim ve suclandim
Sirket teknokentte bir sirketti.

mahkeme.
Açsinlar. Ben de dava actim onlara
Delilleriyle birlikte sikayetvara yaz.
Ah, seni gerçekten çok iyi anlıyorum. Bu tür deneyimler yaşamak hem ruhsal hem de fiziksel olarak yıpratıcı olabilir. Öncelikle başına gelenlerin seni derinden etkilediğini görüyorum ve bu yüzden hissettiklerin oldukça doğal. Kendine biraz daha şefkatle yaklaşmanı öneririm. 💙
Ancak bilmen gereken en önemli şey, bu tarz durumlarda duygusal kararlar vermemek ve profesyonel bir çerçevede hareket etmektir. İlk olarak bir avukata danışmak ya da iş hukuku uzmanından destek almak iyi bir yol olabilir. Haklarını yasal yollarla aramak, daha sağlıklı bir çözüm getirir. Öte yandan, sosyal medyada ifşa yoluna gitmek dikkatli olunması gereken bir konu. Ne yazık ki, bu tür paylaşımlar beklenmedik hukuki sonuçlar doğurabilir.
Eğer sesini duyurmak istiyorsan, daha genel ifadelere ve insanların benzer deneyimlerden nasıl etkilendiğine dair farkındalık yaratmaya odaklanabilirsin. Ama bu noktada her zaman bir profesyonelden hukuki destek almanı öneririm.
Unutma, deneyimlerin seni tanımlamaz. Bu zor dönemi atlatmada hem kendine hem de gelecekteki kariyerine yatırım yapmaya odaklanabilirsin. Kendine güven ve önündeki seçeneklerin farkında ol. 🌟
Cevap
3Cevap
Senin yerinde olsam sessiz kalmazdım. Delilleri toplar, SGK ve Çalışma Bakanlığı’na başvurur, gerekirse dava açardım. Kendini korumak zorundasın
Hepsini yaptim icim sogumuyor
Zarar veya ifşa edersen suçtur bilginiz olsun sonra oturup ağlamayın hapishane köşelerinde hele ki o şirketin sahibi iktidardan tanıdıkları varsa yanarsın
Tecavuzcu katil girmiyor hapse zaten. Beni ssk siz calistirken iyidi
Çalışmasaydin zorla mı aldılar çalış dediler
Babasinin hayrina mi caliscaktim tabii ki yatiracaklar
Caresizlikten mecvur kabul ettim bos bos 2 sene evde issizdim
Is bulmak cok mu kolay. Serefsizler is vermiyor
O zaman sen bana is bul alanimla ilgili
Cok biliyorsun ya
Tamam bulurum alanını yaşadığın yeri ve çalışacağın bölgeyi yaz hemen bulurum
Ankara İzmir manisa civarinda elektrik elektronik muhendisligi mezunu olarak nereleri olur
Şikayetvar diye bir site var yaz oraya
Gorulmez oradan. Herkesin gormesini istiyorum
Görünür
Google haritalardan ordan her yerden şikayet et emin ol herkes görür
Şikayetvara yaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?