Neden hiç bi kadın kendi emekleri ile kariyer yapmıyor?

Siz hiç işyerinde yükselerek müdür, müdür yardımcısı vb olan çirkin kadın gördünüz mü göremezsiniz çünkü kendi emeği ile gelen çok az

Hep kadın diye güzel diye terfi veriyorlar yüksektiyorlar

Hele bide patron abaza ise

Emeği ile gelende var ama çoğun şeyi olduğu için terfi alıyor

Belki linçlenecem ama doğru olan bu

Neden hiç bi kadın kendi emekleri ile kariyer yapmıyor?
Neden hiç bi kadın kendi emekleri ile kariyer yapmıyor?
Cevapla