Yıllık izinim bitti yarın iş başı psikolojimi nasıl toplayabilirim?

Harika bi yıllık izindi 24 gün izin yaptım Marmaristeydim süper geçti eğlendim yazlığımdaydım geri gelince de arkadaşlarla epey gezdik İstanbul'da takıldım yarın iş başı işimi seviyorum çalışma arkadaşlarımda çok iyi ve kafadar ama bunalıyorum aynı işler beni sıkıyor şubatta askere gidicem sabretmem gerek bana güzel bir şeyler söyleyinde zinde gideyim
Güncellemeler
7 ay
Bir motivasyon mesajı güzel gider dostlar hepinize iyi gecelerrr
Yıllık izinim bitti yarın iş başı psikolojimi nasıl toplayabilirim?
Cevapla