Astım olan çocukluk arkadaşım bana karşı fazla samimi davranıyor ne yaomalıyım?

Tsk da iki yıldızlı subayım. Yeni atandığım birlikte takım komutanı olarak görev yapıyorum. Şansa, çocukluk arkadaşım da aynı birlikte görevde. Yaşımız aynı ama ben onun üstüyüm. Beni her gördüğünde gevşek gevşek sırıtıyor, hareketleri fazla rahat. Kötü niyetli biri değil, ama bu durum böyle devam ederse prestijime zarar verecek. Kibarca uyarıyorum Oğlum bak, bana illa komutanım demene gerek yok ama beni gördüğünde de saçma sapan hareketler yapma diyorum. Yine de aynı şekilde davranıyor. Tutanak tutmak istemiyorum ama bu tavır disiplini etkiliyor. Siz olsanız nasıl yaklaşırsın?

Astım olan çocukluk arkadaşım bana karşı fazla samimi davranıyor ne yaomalıyım?
Cevapla